?>

İl Sağlık Müdürü, 112 çalışanlarını tebrik etti

İl Sağlık Müdürü, 112 çalışanlarını tebrik etti

Sağlık - 3 yıl önce

 Uğur Eser   AYDIN (İHA) - Ülke genelinde olduğu gibi Aydın’da da 7 gün 24 saat görev esasıyla çalışan 112 Acil personelleri, vatandaşların sağlığı için çalışmaya devam ediyor.    Trafik kazasından yangına birçok acil durumlarda ihbarlara yanıt veren ekiplerin motivasyonunu artırmak ve taleplerini dinlemek için Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, 112 Acil personellerini ziyaret etti. 112 Acil Çağrı Merkezi bünyesindeki Komuta Kontrol Merkezi’nde gerçekleştirilen ziyarette çalışmalar hakkında bilgi alan Müdür Şenkul, özverili çalışmalarından dolayı, sağlık personellerini tebrik etti.  Konu ile ilgili Aydın İl Sağlık Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “İl Sağlık Müdürümüz Dr. Eser Şenkul, 112 Acil Çağrı Merkezi bünyesindeki Komuta Kontrol Merkezi’ni ziyaret etti. Yürütülen hizmetler hakkında bilgi alan İl Sağlık Müdürümüz, sağlık çalışanları ile sohbet etti ve özverili çalışmalarından dolayı teşekkürlerini ileterek kolaylıklar diledi. Ziyarette İl Sağlık Müdürümüze İl Ambulans Servisi Başhekimimiz eşlik etti” ifadeleri yer aldı.

Haftanın Öne Çıkanları

SLK Haber'in yalanı kısa sürdü

2023-04-04 19:38 - Genel

İl Sağlık Müdürü Şenkul, Kuyucak Devlet Hastanesi’nde incelemelerde bulundu

2023-04-05 11:46 - Sağlık

Aydın'da intihar! Dördüncü kattan atlayıp canına kıydı

2023-04-01 20:24 - Asayiş

ADÜ Rektörü Net Konuştu: Hukuk Fakültesi Açmayacağız

2023-04-04 19:32 - Genel

CHP'li Çankır: Örgütlerimizin gücüne inanıyorum

2023-04-02 19:26 - Siyaset

Ahmet Ertürk, "Birlikte kazanacağız"

2023-04-01 08:49 - Siyaset

CHP'li Çankır iftar sofrasında vatandaşları dinledi

2023-04-06 12:21 - Siyaset

AK Parti Aydın adayları belli oldu mu?

2023-04-05 09:23 - Siyaset

CHP'li Çankır: İktidarımızda halkın sofrasına Halil İbrahim bereketi gelecek

2023-04-01 20:16 - Siyaset

73 yıl hapisle aranan hırsızlık hükümlüsü kadın yakalandı

2023-04-05 16:46 - Asayiş

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık