?>

İl Sağlık Müdürü Açıkgöz’den, aile hekimlerine teşekkür

İl Sağlık Müdürü Açıkgöz’den, aile hekimlerine teşekkür

Sağlık - 5 yıl önce

En az antibiyotik reçete eden hekimlere teşekkür belgesi Aydın’da antibiyotik kullanım oranının düşürülmesini sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında en az antibiyotik reçete ederek destek veren aile hekimlerine Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Osman Açıkgöz tarafından teşekkür belgesi takdim edildi. Ülke genelinde olduğu gibi Aydın’da da birçok vatandaş, yanlış ve bilinçsiz antibiyotik kullanımı dolayısıyla sağlığını tehlikeye atıyor. Bu kapsamda Aydın İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yanlış antibiyotik kullanımına dikkat çekildi. “Sağlığınızda ısrarcı olun” sloganı ile başlatılan kampanya kapsamında vatandaşlar tarafından bilinçsiz antibiyotik kullanımının önüne geçilmesi hedefleniyor. Reçete Bilgi Sistemi (RBS) 2021 yılı verilerine göre antibiyotik kullanım oranının düşürülmesini sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalara destek olan aile hekimleri takdir edildi. Aydın’da en az antibiyotik reçete ederek farkındalık kampanyaya destek veren aile hekimleri Dr. Ecehan Çiloğlu, Dr. Neşe Gönül Öztürk, Dr. İlknur Yılmaz, Dr. Cüneyt Aysul, Dr. Yusuf Şen’e İl Sağlık Müdürü Dr. Osman Açıkgöz tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
Haftanın Öne Çıkanları

Davutlar ve Güzelçamlı yeniden yapılanıyor

2021-12-13 18:33 - Ekonomi

Jantsa’dan dev yatırım

2021-12-13 15:04 - Ekonomi

CHP'li Çalış, Başkan Atabay'ı ziyaret etti

2021-12-10 18:29 - Gündem

İşitme engelli genci darp eden sanıklar, Kocaeli'de hakim karşısına çıktı

2021-12-14 17:42 - Asayiş

Cinsel taciz davasında karar: 22 yıl 6 ay hapis cezası

2021-12-16 17:28 - Asayiş

'Latmos'a Rahmet Geldi' oyunu, Germencik’te sahnelenecek

2021-12-14 09:49 - Kültür - Sanat

Silahla kendini vuran emekli polis kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti

2021-12-17 09:02 - Asayiş

Söke Anadolu Lisesi Aydın il şampiyonu oldu

2021-12-15 09:03 - Spor

Nazilli'de 4006 TÜBİTAK Bilim Fuarı açılışı gerçekleşti

2021-12-10 11:19 - Eğitim

Aydın'ın ilk ve tek ödüllü fotoğrafçısı Nağışkaya oldu

2021-12-13 18:02 - Gündem

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel