?>

İncirliova Belediye Başkanı Kaya: "İşçi borcu bitti, şimdi sıra esnafta"

İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, emeklilik kıdem tazminatı ve işçi alacağı alacağı olan 14 kişiye 3 milyon 805 bin 129 lirayı ödeyerek belediye işçisine olan tüm borcu kapattı. Başkan Kaya, "İşçi borcu bitti, şimdi sıra esnaf borcunda" dedi.   

Genel - 3 yıl önce

İbrahim Kılınç   AYDIN (İHA) - İncirliova Belediyesi’nde emekliye ayrılan 14 işçinin belediyeden 3 milyon 805 bin 129 lira olan kıdem tazminatı ve diğer alacaklarını ödemek için Belediye Başkanı Aytekin Kaya, İller Bankası’ndan kredi çekmek için geçtiğimiz günlerde düzenlenen belediye meclis toplantısında meclisten yetki aldı. İller Bankası'nın krediyi onaylayarak belediye hesabına parayı aktarması sonrasında İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, tüm işçilerin alacaklarını ödedi. Başkanlık makamında Belediye Başkan Yardımcıları Hasan Güneş, Bekir Kaykı ve Hülya Erginer ile emekli olan işçilerin katılımı ile basın toplantısı düzenleyen Başkan Kaya, "İncirliova Belediyesi olarak işçilerimize olan yaklaşık 4 milyon liraya yakın borcumuzu bitirdik. Bundan böyle işçisine, emekçisine borcu olmayan bir belediye olarak yolumuza devam ediyoruz. İşçilerimize, ailelerine ve bu parada alın teri olan herkese hayırlı olsun. Rabbim sağlıkla harcamayı nasip etsin. İşçi borcumuzun tamamını ödedik bundan sonra sıra esnaf borcumuzu ödemeye geldi" dedi.  İller Bankası'ndan aldıkları kredi için AK Parti Aydın Milletvekilleri, AK Parti Aydın İl Başkanı Gökhan Ökten ve meclis üyelerine teşekkür eden Başkan Kaya, "Biliyorsunuz bu borçlarımızı öderken İller Bankası’ndan yani devletten aldığımız kredileri kullanıyoruz. Bu kredilerin alınması sürecinde bize destek olan TBMM KİT Komisyonu Başkanımız AK Parti Aydın Milletvekilimiz Mustafa Savaş başta olmak üzere, AK Parti Aydın İl Başkanımız Gökhan Ökten’e, AK Parti Aydın Milletvekillerimiz Seda Sarıbaş ile Ömer Özmen’e, kredi kullanılması talebimizi destekleyen belediye meclis üyelerimize, İller Bankası Genel Müdürlüğüne ve çalışmayı yürüten belediyemiz personellerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum" diye konuştu.  Esnaflara olan 5 milyon liralık borçlarını da ödeyeceklerini belirten Başkan Kaya, "Bu krediden kalacak fazla parayla Gerenkova, Yazıdere ve Beyköy mahallelerinde düğün salonu, çeşitli mahallelerde ise çocuk parkları ile spor alanları yapacağız. Ayrıca belediyenin kamuya olan 31 milyon 700 bin lira borcunu kapatmak için ise bir devlet kurumuyla taşınmaz takası yapmayı planlıyoruz" ifadelerini kullandı.  Başkan Kaya, bu işlemin gerçekleşmesi durumunda ilçe tarihinde ilk defa belediyenin yerel seçimlere sıfır borçla gideceğini sözlerine eklerken, alacaklarını alan işçiler de, alacaklarının ödenmesinden dolayı Başkan Kaya ve emeği geçen herkese teşekkür etti.

Haftanın Öne Çıkanları

Kardeşköy Futbol Sahası hizmete hazır

2023-09-15 17:22 - Spor

Okula alınmayan veliler isyan çıkardı

2023-09-19 16:10 - Eğitim

CHP’li Sevim’den Nazilli Belediye Başkan Adaylığına yeşil ışık

2023-09-19 10:48 - Siyaset

Aydın'da jandarma ekipleri uyuşturucuya geçit vermiyor

2023-09-20 11:22 - Asayiş

Bozdoğan Kaymakamı Gökçe göreve başladı

2023-09-21 15:08 - Genel

Kişi başı 3 bin Euro'luk ölüm anlaşması

2023-09-21 10:14 - Asayiş

Didim açıklarında hamsi ve sardalya bereketi

2023-09-18 14:43 - Ekonomi

Söke'de Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıkladı

2023-09-15 17:07 - Siyaset

Aydın'da eğitim camiasının acı günü

2023-09-21 10:47 - Genel

Başkan Kaplan’dan Adnan Menderes’e duygu yüklü anma

2023-09-16 15:56 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık