?>

İsabeyli Sentetik Futbol Sahası yenilendi

İsabeyli Sentetik Futbol Sahası yenilendi

Gündem - 5 yıl önce

Nazilli Belediyesi, yeni sezon öncesi İsabeyli Sentetik Futbol Sahası’nda başlattığı yenileme çalışmalarını tamamladı. Kale ağları, yedek kulübeleri, taraftar tribünleri ve koruma demirleri bakıma alınan sentetik saha, son olarak ışıklandırmalarının baştan sonra yenilenmesiyle sezona hazır hale getirilmiş oldu. Çevre temizliği Nazilli Belediyesi ekipleri tarafından yapılan sahada gerçekleştirilen çalışmalarla ilgili bilgi alan Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan,“Nazillimiz futbolda olduğu gibi sporun diğer alanlarında elde ettiği başarılarla da kendisini pek çok kez kanıtlamıştır. Bizler Nazilli Belediyesi olarak sporun desteklenmesi, gençlerin spora yönlendirilmesi ve tüm branşların desteklenmesi noktasında gerekli desteği vermeye devam ediyoruz. Amatör kulüplerimiz çalışmalarını burada yürütüyor. Bazı noktalarında deformeler meydana gelmişti onları yeniledik. Akşam antrenmanlarında ışık yetersiz geliyordu, ekiplerimiz buradaki ışıklandırmayı iyi bir hale getirdi. Yedek kulübeleri ile taraftar tribünlerinde düzenlemelerimizi yaptık. Özverili çalışmalarından dolayı tüm ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, sporcularımıza yeni sezonda başarılar diliyorum” diye konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

Kuşadası Gençlikspor, yeni teknik direktörü ile yola devam ediyor

2021-12-02 14:56 - Spor

Türkiye Yüzme Şampiyonası’ndan Söke’ye 4 Türkiye ikinciliği

2021-12-06 13:12 - Spor

İncirliova'da 'Acil Sağlık Hizmetleri Haftası' kutlandı

2021-12-01 17:32 - Sağlık

TES-İŞ Aydın’da Kazım Gültekin dönemi

2021-12-06 11:47 - Gündem

CHP'li kadınlar Söke’ye çıkarma yaptı

2021-12-02 09:39 - Siyaset

Kuşadası Belediyesinden SMA hastası minik Alparslan’a destek

2021-12-04 10:28 - Gündem

Aydın Ticaret Borsası'nda lisanslı depoculuk toplantısı yapıldı

2021-12-01 17:09 - Gündem

Sökespor, Aydın Büyükşehir'i 3 golle uğurladı

2021-12-06 10:58 - Spor

Aydın genelindeki yağışlar zeytin üreticisini sevindirdi

2021-12-06 11:16 - Gündem

Nazilli Belediyesi, kentin daha iyi bir görünüme kavuşması için çalışıyor

2021-11-30 15:17 - Gündem

İlgili Haberler

EFELER'DE GÖNÜLLER BİR OLDU: BAŞKAN YETİŞKİN MUHARREM LOKMASINI PAYLAŞTI

08:38 - Gündem

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem

MHP KUYUCAK'TA İLHAN DEMİRKURT TEK ADAY

16:54 - Gündem

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

Günün Manşetleri

GERMENCİK BELEDİYESİ’NİN ÇİÇEK KIZLARI SAHNEDE BÜYÜLEDİ

10:36 - Kültür - Sanat

SUAVİ’DEN KOÇARLI’YA ÖZEL SÖZLER: “FAHRİ HEMŞEHRİNİZ SAYILIRIM”

10:29 - Kültür - Sanat

AYDIN'DA CESET KOKUSU

10:25 - Asayiş

KUYUCAKLI MEZUNLARA DİPLOMA HEDİYESİ

10:19 - Genel

EFELER'DE GÖNÜLLER BİR OLDU: BAŞKAN YETİŞKİN MUHARREM LOKMASINI PAYLAŞTI

08:38 - Gündem