?>

Kaymakam Açıkgöz Buharkent’e veda etti

Aydın’ın Buharkent ilçe Kaymakamı Alper Açıkgöz, İçişleri Bakanlığı oluru ile ‘Yurtdışı Dil Eğitimi’ programına katılmak üzere ilçeye veda etti.   

Genel - 3 yıl önce

Ali Soydemir   AYDIN (İHA) - Yaklaşık bir buçuk yıldır Buharkent’te görev yapan ve kişiliği, projeleri ve çalışmaları ile ilçe halkının gönlünde taht kuran Kaymakam Açıkgöz için veda yemeği düzenlendi. Yemeğe katılan ilçe protokol üyeleri, siyasi partilerin temsilcileri, STK temsilcileri ve davetliler, Kaymakam Açıkgöz ile vedalaşırken duygusal anlar yaşandı. İlçesi için yaptığı tarımsal, kültürel ve sosyal desteklerden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Mehmet Erol ise Kaymakam Açıkgöz’e çok teşekkür ederek plaket takdiminde bulundu.  "Hemşehrimize veda ettik" Kaymakam Alper Açıkgöz ile vedalaşan ve yaptığı hizmetlerden dolayı kendisine duyduğu minneti dile getiren Başkan Erol: "Görev yaptığı sürece gönüllerimizde taht kuran, kendisini bir hemşehrimiz olarak gördüğümüz, kaymakamımıza ve değerli ailesine bundan sonraki yaşamlarında mutluluk ve başarılar dileriz" dedi.  “Güzel Buharkent’imizden ayrılmanın hüznünü yaşıyorum” İçişleri Bakanlığınca yapılacak olan dil eğitimi programına katılmak üzere ilçedeki görev süresi sona eren Kaymakam Alper Açıkgöz de onuruna veda yemeği düzenleyen herkese teşekkür ederek; “14 Şubat 2022 tarihinde başladığım Buharkent Kaymakamlığı görevini, son güne kadar büyük bir onurla ve sizlerin yakın ilgi, destek ve sevgisini hep yanımda hissederek yürüttüm. Yaklaşık bir buçuk yıldır hizmet etmekten büyük şeref duyduğum güzel Buharkent’imizden ayrılmanın hüznünü, sizleri tanımış olmamın ve kızımızın bu güzel ilçede dünyaya gelerek sizlerin hemşerisi olmasının mutluluğunu yaşıyorum. Bu güzel süre zarfında maiyetinde çalışmaktan onur duyduğum Valimiz Hüseyin Aksoy’a şükranlarımı arz ediyor; belediye başkanımıza, özveriyle görevlerini sürdüren mesai arkadaşlarıma, muhtarlarımıza, siyasi partilerimizin temsilcilerine, sivil toplum kuruluşlarına, gazilerimize, şehit yakınlarımıza ve Buharkentli hemşerilerime teşekkür ediyorum. Selam, sevgi ve hürmetle kalın Allah’a ısmarladık” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Başkan Çerçioğlu, yeğeninin nikahını kıydı

2023-07-15 09:44 - Magazin

Altan Kemerci Adaylıktan Çekildi

2023-07-21 10:29 - Siyaset

Kuşadası'nın tertemiz plajları caretta caretta yuvalarına ev sahipliği yapıyor

2023-07-15 15:44 - Genel

AYDIN TEKSTİL PARK ÇOCUKLARA AQUAPARK’IYLA DA EĞLENCE SUNUYOR

2023-07-16 08:42 - Resmi Reklam

TBMM’de Aydın Milletvekili Ömer Özmen’e önemli görev

2023-07-14 11:06 - Siyaset

Söke’nin hakim ve savcı atamaları belli oldu

2023-07-18 10:59 - Asayiş

Aydın'da 15 Temmuz Şehitleri anıldı

2023-07-15 12:12 - Gündem

Didim’de delege 'mavi listeye' destek verdi

2023-07-19 10:21 - Siyaset

Başkan Alıcık: “15 Temmuz'da darbe teşebbüsü milli ruhla yerle bir edilmiştir"

2023-07-15 09:50 - Gündem

AK Partili Milletvekili Özmen, 15 Temmuz'un önemine dikkat çekti

2023-07-14 17:17 - Gündem

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık