?>

Koçarlı Belediyesi'nde Sosyal Denge Sözleşmeleri yenilendi

Koçarlı Belediyesi ve sendika arasında Sosyal Denge Sözleşmesi yenilendi.

Genel - 2 yıl önce

Cemal Yıldırım   AYDIN (İHA) - Belediye Başkanı Nedim Kaplan ve ile Bem-Bir-Sen Genel Başkanı Levent Uslu arasında gerçekleşen Sosyal Denge Sözleşmesinin yenilenmesi dolayısıyla Başkanlık makamında gerçekleşen protokol imza töreni düzenlendi. 

İmza töreni sonrası konuşan Başkan Kaplan, göreve geldiği günden bu yana imkânlar dâhilinde her zaman çalışandan yana olduğunu belirterek, "İlçemize her zaman birlikte hizmet ettiğimiz çalışanlarımızın haklarını her zaman korumaya özen gösterdik. Çalışanlarımızın ekonomik durumlarını iyileştirmek ve çalışma performanslarını arttırmaya yönelik imzaladığımız bu sözleşmenin, çalışanlarımıza, ailelerine ve belediyemize hayırlı olmasını diliyorum” dedi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Adaylar Çarşamba Günü Açıklanacak

2023-12-22 15:31 - Siyaset

AYESOB Başkanı Künkcü'nün oğlu dünya evine girdi

2023-12-25 16:33 - Magazin

Yaşar Baş, "İYİ Parti Ahmet Ertürk ile Şahlanacak"

2023-12-22 13:35 - Siyaset

Motosiklet kazasında ölen Öğünçlü, son yolculuğuna uğurlandı

2023-12-25 16:07 - Asayiş

2023-12-27 13:06 - Köşe Yazısı

Cumhur İttifakı'nda Karpuzlu Krizi

2023-12-27 16:22 - Siyaset

2023-12-22 15:14 - Köşe Yazısı

İYİ Partili Taner adaylıktan çekildi

2023-12-22 13:29 - Siyaset

2023-12-26 12:23 - Köşe Yazısı

Cumhur İttifakı Aydın'da dağılım kesinleşti

2023-12-26 16:44 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık