?>

Koçarlı Gençlik Merkezi’nde sona gelindi

Koçarlı'da gençlerin yeni yüzyıla daha dinamik, sosyo kültürel ve sportif aktivitelerle dolu dolu girmesine hizmet edecek olan Gençlik Merkezi inşaatında son aşamaya gelindi.

Genel - 3 yıl önce

Cemal Yıldırım   AYDIN (İHA) - Devam eden çalışmaları yerinde inceleyen Koçarlı Belediye Başkanı Nedim Kaplan, eksikliklerin bir an önce tamamlanması için Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerine talimat verdi.    Koçarlı’da Belediye Başkanı Nedim Kaplan’ın girişimleri sonucunda Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Koçarlı Belediyesi işbirliğiyle inşaatına başlanan Gençlik Merkezi tamamlanma noktasına geldi. Proje son dokunuşlarla şekillenirken, Başkan Kaplan’ın talimatıyla eksikliklerin giderilerek en kısa zamanda hizmete açılması için de çalışmalara hız kazandırıldı.  Devam eden çalışmaları yerinde incelemesinin ardından beraberindeki Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerine bazı eksikliklerin giderilerek açılışa bir an önce hazır hale getirilmesi için talimat vermesinin ardından açıklama yapan Başkan Kaplan, “Gençliğin Merkezi Koçarlı’da yükseliyor. Koçarlı’da gençlerimiz için ne yapsak azdır. Gençlik ve Spor Bakanlığı ve belediyemiz tarafından yapımına başlanan Koçarlı Gençlik Merkezi’nde artık son aşamaya geldik. Çalışmalarımızı yerinde inceleyerek, eksikliklerin tamamlanması için gerekli talimatları verdik. Koçarlı Gençlik Merkezi, en kısa zamanda hayata geçmesinin ardından gençlerimize sanattan, spora, eğitimden, sosyal yaşama pek çok alanda hizmet vermeye başlayacak. Koçarlı Gençlik Merkezi'nin yapımında emeği geçen Gençlik ve Spor Bakanlığımıza, Aydın Valiliğimize, AK Parti Aydın milletvekillerimize ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Şimdiden gençlerimiz ve ilçemiz için hayırlı uğurlu olsun” ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Kardeşköy Futbol Sahası hizmete hazır

2023-09-15 17:22 - Spor

Okula alınmayan veliler isyan çıkardı

2023-09-19 16:10 - Eğitim

CHP’li Sevim’den Nazilli Belediye Başkan Adaylığına yeşil ışık

2023-09-19 10:48 - Siyaset

Aydın'da jandarma ekipleri uyuşturucuya geçit vermiyor

2023-09-20 11:22 - Asayiş

Bozdoğan Kaymakamı Gökçe göreve başladı

2023-09-21 15:08 - Genel

Aydın İl Tarım ve Orman Müdürü Ökdem görevden alındı

2023-09-15 10:10 - Genel

Kişi başı 3 bin Euro'luk ölüm anlaşması

2023-09-21 10:14 - Asayiş

Didim açıklarında hamsi ve sardalya bereketi

2023-09-18 14:43 - Ekonomi

Söke'de Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıkladı

2023-09-15 17:07 - Siyaset

İl Sağlık Müdürü Şenkul, ADH’de incelemelerde bulundu

2023-09-15 14:20 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık