?>

Kuşadası Belediyesi, Ludbreg ile kardeş şehir oldu

Kuşadası Belediyesi, Ludbreg ile kardeş şehir oldu

Genel - 3 yıl önce

İsmail Ümit Dilşen   AYDIN (İHA) - Kuşadası Belediyesi ile Hırvatistan’ın Ludbreg Belediyesi arasında kardeş şehir protokolü imzalandı. Ludbreg kentinde düzenlenen törene katılan Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Özgür Batçıoğlu “İmzaladığımız kardeş şehir protokolünün iki kent için de yeni iş birliklerine ve ortak projelere vesile olmasını temenni ediyorum” dedi.   Kuşadası Belediyesi, Belediye Meclisi’nin onayıyla kardeş şehir olma kararı aldığı Hırvatistan’ın Ludbreg şehri ile karşılıklı protokol imzalayarak resmi olarak kardeş şehir oldu. Ludbreg Belediyesi tarafından her yıl düzenlenen ‘Dünya’nın Merkezi’ etkinliğine katılmak ve Kardeş Şehir İş Birliği Protokolü’nü imzalamak üzere Ludbreg Belediyesi’nin davetlisi olarak kente giden Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Özgür Batçıoğlu, Ludbreg Belediye Başkanı Dubrovko Bilic ile birlikte protokolü imzaladıktan sonra kent merkezinde bulunan ‘Dünyanın Dairesi‘ne Kuşadası’nın adının ve Ludbreg kentine uzaklığının yazılı olduğu tabelayı yerleştirdi. Aynı zamanda ‘Dünya’nın Merkezi’ etkinliğinde Ludbreg halkına Kuşadası’nın tanıtımı yapıldı.   Kuşadası Belediyesi olarak kardeş şehir ilişkilerini çok önemsediklerini belirten Başkan Yardımcısı Özgür Batçıoğlu “Bir turizm kenti olarak dünyanın farklı coğrafyalarında yer alan şehirler ile kardeşlik bağı ile kurduğumuz ilişkiler, karşılıklı olarak sosyal ve kültürel etkileşimimizi artıran, yeni proje ve iş birliklerine kapı aralayan çok önemli ilişkilerdir. Hırvatistan’ın güzel şehri Ludbreg ile kardeş şehir olmaktan son derece memnuniyet duyuyoruz. İmzaladığımız kardeş şehir protokolünün iki kent için de yeni iş birliklerine ve ortak projelere vesile olmasını temenni ediyor, Ludbreg halkına ve yöneticilerine misafirperverlikleri için teşekkür ediyorum” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

KKTC’deki tarihi yapılarda Ramazan bir başka

2023-04-07 10:16 - Dünya

SLK Haber'in yalanı kısa sürdü

2023-04-04 19:38 - Genel

İl Sağlık Müdürü Şenkul, Kuyucak Devlet Hastanesi’nde incelemelerde bulundu

2023-04-05 11:46 - Sağlık

Aydın'da intihar! Dördüncü kattan atlayıp canına kıydı

2023-04-01 20:24 - Asayiş

Başkan Erol, iftarda ailelere konuk oluyor

2023-04-06 17:01 - Genel

ADÜ Rektörü Net Konuştu: Hukuk Fakültesi Açmayacağız

2023-04-04 19:32 - Genel

CHP'li Çankır: Örgütlerimizin gücüne inanıyorum

2023-04-02 19:26 - Siyaset

Ahmet Ertürk, "Birlikte kazanacağız"

2023-04-01 08:49 - Siyaset

CHP'li Çankır iftar sofrasında vatandaşları dinledi

2023-04-06 12:21 - Siyaset

AK Parti Aydın adayları belli oldu mu?

2023-04-05 09:23 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık