?>

Kuşadası Belediyesi’nden kandil simidi ikramı

Kuşadası Belediyesi, Kadir gecesi dolayısıyla Kaya Şavkay Meydanı’nda vatandaşlara kandil simidi ikramında bulundu.  

Genel - 3 yıl önce

İsmail Ümit Dilşen   AYDIN (İHA) - Kuşadası Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından mübarek Kadir gecesi nedeniyle vatandaşlara kandil simidi ikramında bulunuldu. Kaya Şavkay Meydanı’na kurulan stantta gerçekleştirilen ikrama Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Seyfi Seyhan Suvari de katıldı.   Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel de sosyal medya hesaplarından yayımladığı bir mesajla Kuşadalıların Kadir gecesinin kutladı. Başkan Ömer Günel mesajında, “Tüm İslam alemine ve dünyaya sağlık, barış ve mutluluk getirmesi dileğiyle Kadir gecemiz kutlu olsun" ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Yeniden Refah Partisi'nde İslamiyet Tartışması

2023-04-11 09:00 - Siyaset

Rıdvan Eşin BBP'nin adayı oldu

2023-04-14 09:53 - Siyaset

GENÇLERİN EVRİM ABİSİ GENÇLERLE BULUŞTU

2023-04-16 21:26 - Siyaset

ADÜ'de dev skandal!

2023-04-12 17:39 - Genel

CHP'Lİ KARAKOZ: ESNAFIMIZ, ÜRETİCİLERİMİZ VE HEMŞEHRİLERİMİZ İÇİN GELİYORUZ

2023-04-15 21:39 - Siyaset

Rıdvan Eşin’den basın açıklaması

2023-04-15 15:21 - Siyaset

CHP'Lİ KARAKOZ SANAYİ ESNAFININ SESİ OLDU

2023-04-17 21:58 - Siyaset

İYİ Parti Aydın'da milletvekili adaylarını tanıttı

2023-04-15 20:18 - Siyaset

Yeniden Refah Partisi İlk Toplantısını Yaptı

2023-04-10 23:48 - Siyaset

Patlayan dönercinin sahibi yeni dükkan açıyor

2023-04-11 17:12 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık