?>

KUŞADASI’NDA ENGELLİLER HAFTASI’NA RENKLİ KUTLAMA

Kuşadası’nda ‘Engelliler Haftası’ düzenlenen programla kutlandı. Kuşadası Belediyesi’nin destekleriyle Kuşadası Kent Konseyi tarafından gerçekleştirilen etkinlik, renkli görüntülere sahne oldu. Şenlik havasında geçen kutlamanın ardından kortej düzenlenip, Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.

Genel - 2 yıl önce

Kuşadası Kent Konseyi binasının bahçesinde ‘ENGEL-SİZ Şenlik’ adıyla düzenlenen kutlama programına, kentte bulunan rehabilitasyon ve bakım merkezlerindeki özel bireyler, sivil toplum kuruluşları, dernekler ve Kuşadası Belediyesi Meclis üyeleri katıldı. Etkinlikte, bakım merkezlerinde eğitim gören özel bireyler tarafından hazırlanan dans gösterileri sergilendi. Renkli görüntülere sahne olan kutlamada ayrıca müzik dinletileri sunulup, şiirler okundu. Etkinliklerde, engelli bireyler gönüllerince eğlenirken coşkularına aileler de eşlik etti.

Programda konuşan Kuşadası Kent Konseyi Yürütme Kurulu Üyesi Zehra Tuba Başarır, “Bugün burada engelliler haftasını kutlamak ve engelli vatandaşlarımıza olan desteğimizi bir kez daha vurgulamak için bir araya geldik. Engelliler haftası toplumumuzda, özel bireylerin haklarını, ihtiyaçlarını ve başarılarını ön plana çıkarmak için önemli bir fırsattır. Kuşadası Kent Konseyi olarak engelli vatandaşlarımızın yaşamlarını kolaylaştırmak ve onlara daha iyi bir gelecek sunmak adına çeşitli projeler ve etkinlikler düzenlemekteyiz. Engel-siz şenlikler, tiyatro gösterileri ve benzeri etkinliklerle engelli bireylerimizin topluma daha fazla adapte olmasını sağlamak için çaba gösteriyoruz” diye konuştu.

FARKINDALIK KORTEJİ

Kutlamaların ardından İsmail Cem Dostluk ve Barış Meydanı’ndan başlayan bir farkındalık korteji düzenlendi. Kuşadası Belediye Bandosu’nun çaldığı marşlarla eşlik ettiği korteje, özel bireyler ve ailelerinin yanı sıra engelli dernekleri, ilk ve ortaokul öğrencileri ile vatandaşlar katıldı. Atatürk Anıtı’nda son bulan yürüyüşün ardından özel bireyler adına Kuşadası Engelsiz Engellileri Yaşatma Derneği Başkanı Mustafa Sıtkı Sorguç tarafından anıta çelenk sunuldu.

Haftanın Öne Çıkanları

Büyük Menderes, kuraklıktan nasibini aldı

2024-05-15 12:39 - Ege

Atça’daki kadın cinayetinde flaş gelişme!

2024-05-14 14:43 - Asayiş

Tecrübeli isim basın müdürü oldu

2024-05-14 12:34 - Genel

Başkan Özsu: “Annelerimizin hakkı asla ödenmez”

2024-05-10 12:52 - Siyaset

Fuat Öndeş'e şok! Ortaklar'da darp ettiler

2024-05-13 17:16 - Asayiş

Nazillili özel sporcular madalyaları topladı

2024-05-15 09:42 - Spor

Milli Park’a günlük araç giriş kapasitesi belirlendi

2024-05-15 12:51 - Magazin

Nazilli Belediyesi’nde 5 müdür değişti

2024-05-14 08:08 - Genel

Orman Bölge Müdürü değişti

2024-05-15 09:34 - Siyaset

Atrium Terrace Sakinleri Anneler Günü'nü Kutladı 

2024-05-13 09:06 - Magazin

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel