?>

Kuşadası'nda Öğretmenler Günü kutlandı

24 Öğretmenler Günü tüm Türkiye’de olduğu gibi Kuşadası’nda da düzenlenen etkinliklerle kutlandı.

Genel - 3 yıl önce

İsmail Ümit Dilşen   AYDIN (İHA) - Atatürk Anıtı’na çelenk konulması ile başlayan kutlamalar özel bir okulda gerçekleştirilen programla devam etti.    Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ‘Başöğretmenlik’ unvanını kabul edişinin yıl dönümü olan 24 Kasım Öğretmenler Günü, Kuşadası’nda düzenlenen çeşitli etkinliklerle kutlandı. Kutlama programı kapsamında ilk olarak Atatürk Meydanında çelenk sunma töreni düzenlendi. Törene, Kuşadası İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Ataman, Kuşadası Belediye Başkan Vekili Tibet Özer, ilçe protokolü, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Ataman’ın Atatürk Anıtı'na çelenk sunmasıyla başlayan tören, saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı’nın okunmasıyla sona erdi.  24 Kasım Öğretmenler Günü kutlama etkinlikleri, öğretmenler ve öğrenciler tarafından özel bir okulda düzenlenen programla devam etti. Programa, Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Özgür Batçıoğlu, Kuşadası İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Ataman ve diğer protokol üyelerinin yanı sıra öğrenci, öğretmen ve veliler de katıldı. Program, stajyerliği biten öğretmenlerin yemin töreni ile başladı. Programın devamında mesleğe yeni başlayan ve emekli olan öğretmenlere, Kaymakam İbrahim Keklik ve Kuşadası İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Ataman tarafından şeref belgeleri takdim edildi.  Programda, görevi başında şehit düşmüş meslektaşları anısına okul öğretmenleri Yusuf Demir ve Gökçen Gökdermen tarafından türküler söylenip, saz çalındı. Ayrıca öğrenciler çeşitli halk oyunları gösterileri sunarken öğretmenlerden oluşan bir koro da konser verdi.  Programda konuşan Kuşadası Kaymakam’ı İbrahim Keklik, "Bütün öğretmen arkadaşlarımızın bu özel gününü yürekten kutluyorum. Başta Başöğretmenimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere hayatını kaybetmiş tüm öğretmenlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Eğitim faaliyetlerine devam eden öğretmenlerimize de nice güzel yıllar diliyorum. Emekli olan öğretmenlerimize ise bundan sonraki hayatlarında sağlıklı ve huzurlu ömür diliyorum" diye konuştu. 

Haftanın Öne Çıkanları

Muhtarların Fatih Atay isyanı

2023-11-20 16:14 - Genel

O İLÇENİN BELEDİYE BAŞKANI ADAY DEĞİLİM DEMİŞTİ, ADAY BELLİ OLDU

2023-11-18 14:52 - Siyaset

İş insanı Engin Meriç Efeler'e talip

2023-11-22 20:16 - Siyaset

Aydın’da jandarma öğretmenleri unutmadı

2023-11-24 17:57 - Genel

Aydınlı sinema oyuncusu muhtarlığa talip

2023-11-21 20:33 - Siyaset

2023-11-24 13:33 - Köşe Yazısı

2023-11-24 12:08 - Köşe Yazısı

AK Parti Aydın'ın yeni il binası açıldı

2023-11-19 19:46 - Siyaset

Aydın'da acil sağlık personelleri acil sürüş teknikleri ile donanıyor

2023-11-18 11:45 - Sağlık

Efeler Belediyesi’ne şok yolsuzluk raporu

2023-11-23 13:42 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel