?>

Kuyucak doğalgaza kavuştu

Kuyucak doğalgaza kavuştu

Gündem - 5 yıl önce

Aydın’ın Kuyucak ilçesi, altyapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından doğalgaza kavuştu. Geçtiğimiz Temmuz ayında başlayan alt yapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından doğalgaz, Kuyucak’ın Beşeylül, Fatih ve Yeni Mahallelerdeki konutlarda kullanıma hazır hale geldi. Kuyucak Belediye Başkanı Metin Ertürk, Kuyucak Kaymakamı Fehmi Sinan Niyazi ile birlikte Yeni Mahalle’de doğalgaz bağlantısı yapılan ilk konut sahibi olan Aydanur Şenyayla’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. İlçe genelindeki 3 mahallede 31 kilometre hat döşendiğini ifade eden Kuyucak Belediye Başkanı Metin Ertürk; “İlçe Kaymakamımız Fehmi Sinan Niyazi ile birlikte, ilçemiz Yeni Mahalle’de doğalgaz bağlantısı yapılan ilk evimize ziyarette bulunduk. Doğalgazın Şenyayla ailemize ve tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. İlçemizde ilk etap üç mahallede 31 kilometre hat döşenmiştir. Güncel abone sayımız 811 olup hedef 3 bin 162 potansiyel aboneye ulaşmaktır. Kuyucak’a yakışır hizmetler ile çalışmalarımıza durmadan, yorulmadan devam ediyoruz” dedi. Konut sahibi Şenyayla ise “Cumhurbaşkanımıza, bakanlarımıza ve belediye başkanımıza çok teşekkür ederim. Hepsinden Allah razı olsun. İlçemize evimize doğalgaz geldi. Çok mutluyum, sevinçliyim. Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz, bu hizmeti bize getirdiği için. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Ocakta kullanıyoruz, yemeğimizi yapıyoruz, kaloriferde kullanıyoruz. Sıcacık, tertemiz oturuyoruz. Bu güzel hizmete yapabilecek bir başkanımız vardı, sağ olsun yaptı” diyerek memnuniyetini dile getirdi.
Haftanın Öne Çıkanları

Kuşadası Gençlikspor, yeni teknik direktörü ile yola devam ediyor

2021-12-02 14:56 - Spor

Kuşadası'nda motosiklet kazası: 1 yaralı

2021-11-29 16:20 - Asayiş

İncirliova'da 'Acil Sağlık Hizmetleri Haftası' kutlandı

2021-12-01 17:32 - Sağlık

77 yıl hapis cezası bulunan firari hükümlü Didim’de yakalandı

2021-11-29 10:17 - Asayiş

Ünlü oyuncu Kuşadası'nda hayranlarıyla buluştu

2021-11-29 10:04 - Kültür - Sanat

NTO, Nazilli Fen Lisesi’ne 3D yazıcı hediye etti

2021-11-29 14:52 - Eğitim

CHP'li kadınlar Söke’ye çıkarma yaptı

2021-12-02 09:39 - Siyaset

S.S. Doğanbey-Tuzburgazı Su Ürünleri Kooperatifi'nin Genel Kurulu yapıldı

2021-11-27 11:16 - Ekonomi

ÖRKOOP Başkanı Ünal, çiğ süt fiyatlarını açıkladı

2021-11-30 09:41 - Ekonomi

Aydın Ticaret Borsası'nda lisanslı depoculuk toplantısı yapıldı

2021-12-01 17:09 - Gündem

İlgili Haberler

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem

MHP KUYUCAK'TA İLHAN DEMİRKURT TEK ADAY

16:54 - Gündem

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem