?>

Müdür Şenkul, nöbetçi sağlık personelleriyle iftarda buluştu

Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, Aydın Devlet Hastanesi’nde nöbetçi sağlık personelleriyle iftar yaptı.   

Genel - 3 yıl önce

Uğur Eser   AYDIN (İHA) - Aydın’a atandığı günden bu yana il genelindeki ziyaretlerine devam eden Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, son olarak Aydın Devlet Hastanesi’nde sağlık personelleri ile bir araya geldi. Nöbetçi sağlık personelleri ile birlikte iftar yapan Müdür Şenkul, ziyaretin ardından personellere teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.  Konu ile ilgili Aydın İl Sağlık Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “İl Sağlık Müdürümüz Dr. Eser Şenkul, Aydın Devlet Hastanesi’nde nöbetçi personellerimizi ziyaret ederek iftar programında bir araya geldi. İl Sağlık Müdürümüze, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan ve Başkan Yardımcısı, Personel Hizmetleri Başkan ve Başkan Yardımcısı, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Yardımcısı, ilimiz kamu hastaneleri yöneticileri ile Aydın Devlet Hastanesi yönetimi eşlik etti” ifadeleri yer aldı.

Haftanın Öne Çıkanları

KKTC’deki tarihi yapılarda Ramazan bir başka

2023-04-07 10:16 - Dünya

Yeniden Refah Partisi'nde İslamiyet Tartışması

2023-04-11 09:00 - Siyaset

ADÜ Tıp Fakültesi'nin ilk öğretim üyesi Prof. Dr. Hulki Başaloğlu emekli oldu

2023-04-08 13:34 - Genel

MİLLET ÇANTADA KEKLİK

2023-04-10 15:10 - Köşe Yazısı

ADÜ'de dev skandal!

2023-04-12 17:39 - Genel

CHP'Lİ ÇANKIR: ÜLKEMİZİ AYDINLIK YARINLARA TAŞIMAK İÇİN ÇALIŞMALARA DEVAM EDECEĞİZ

2023-04-09 12:33 - Siyaset

Memleket Partisi'nin Aydın'daki adayları belli oldu

2023-04-09 22:21 - Siyaset

Aydın’da market raflarında ‘Erdoğan sayesinde’ etiketleri

2023-04-07 21:43 - Genel

Başkan Erol, iftarda ailelere konuk oluyor

2023-04-06 17:01 - Genel

Yeniden Refah Partisi İlk Toplantısını Yaptı

2023-04-10 23:48 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık