?>

Mustafa Savaş: “Aydın Net İhracatçı İl Konumunda”

AK Parti Aydın Milletvekili ve TBMM KİT Komisyonu Başkanı Mustafa Savaş, Aydın’ın ihracat rakamının 2 milyar dolara ulaştığını belirterek, “Aydın artık üretip istihdam sağlıyor ve ihracat yapıyor. Net ihracatçı bir il olarak ülke ekonomisine katkı sağlıyoruz” dedi.

Gündem - 9 ay önce

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Atatürk Kongre Merkezi Konferans Salonu’nda düzenlenen Güney Ege Kalkınma Ajansı (GEKA) Toplu Açılış Töreni'ne katılan AK Parti Aydın Milletvekili Mustafa Savaş, kentteki sanayi, istihdam ve ihracat rakamları hakkında açıklamalarda bulundu.

Savaş, toplam yatırım bedeli 418 milyon 691 bin 56 TL olan GEKA destekli projelerin Aydın’ın ekonomik gücüne önemli katkılar sağlayacağını belirterek, projelerin Aydın’a hayırlı olmasını diledi.

“AYDIN SANAYİ KENTİ OLMA YOLUNDA İLERLİYOR”Aydın’ın sadece tarım, turizm ve termal kaynaklarıyla değil, artık sanayisiyle de öne çıkan bir şehir haline geldiğini vurgulayan Savaş, “Sanayide önemli işler yapıldı. Hem Meclis'te hem Bakanlık nezdinde milletvekili arkadaşlarımızla birlikte taleplerimizi dile getirdiğimizde, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı bize her zaman destek oldu. Aydın, sanayi kenti olma yolunda emin adımlarla ilerliyor” diye konuştu.

7 OSB’DE 20 BİNDEN FAZLA KİŞİYE İSTİHDAMAydın’da 7 organize sanayi bölgesi (OSB) bulunduğunu hatırlatan Mustafa Savaş, bu bölgelerde 333 fabrikanın faaliyet gösterdiğini ve 20 binden fazla kişiye istihdam sağlandığını ifade etti. Savaş, “Aydın artık üretmeye başladı. Fazlasıyla üretmeye başladı. Ayrıca sanayi kuruluşu olarak da yaklaşık 2 bin 228 sanayi işletmemiz var. Buralarda da toplamda 50 binden fazla kişi istihdam ediliyor. Aydın, üretimle, istihdamla ve ihracatla ülkemize katkı sunuyor” ifadelerini kullandı.

“CUMHURİYETİN 2. ASRINA GÜÇLÜ GİRİYORUZ”Türkiye’nin ekonomik büyümesine de değinen Savaş, ülkenin 20 çeyrektir kesintisiz büyüdüğünü belirterek, “Cumhurbaşkanımızın liderliğinde 20 çeyrektir büyüyoruz. Cumhuriyetin 2. Asrına onur ve özgüvenle giren bir Türkiye var. Bu Türkiye’yi, Türkiye Yüzyılı yapma hedefiyle daha fazla üretmeye, daha fazla çalışmaya devam etmemiz gerekiyor. Cumhurbaşkanımızın vizyoner liderliğiyle Aydın’da da Türkiye’de de üretim sürecek” sözleriyle konuşmasını tamamladı.

Haftanın Öne Çıkanları

Nazilli Devlet Hastanesi Başhekimi görevden alındı

2025-10-03 09:54 - Sağlık

Başkan Maraş: “Sanayi Kentine Dönüşüyoruz”

2025-10-02 12:12 - Ekonomi

Germencik'te Baltacı güven tazeledi

2025-10-03 09:59 - Siyaset

DELEGE DERS VERDİ

2025-10-07 08:00 - Köşe Yazısı

Söke’de Kayıp 66 Yaşındaki Necim Ayıncez'in Cansız Bedeni Dere Yatağında Bulundu

2025-10-03 12:36 - Asayiş

HAPPY CONCEPT NAZİLLİ’DE AÇILDI!

2025-10-07 13:37 - Gündem

İYİ Parti Kuşadası İlçe Başkanlığı “Aile Çiftliğine” Döndü

2025-10-06 10:57 - Siyaset

Fatih Karahan'dan İsrail'e Sert Tepki

2025-10-02 11:15 - Siyaset

Ahmet Gümüş 13 Yıl Sonra Beraat Etti

2025-10-07 10:49 - Spor

EN PAHALI KENT AYDIN

2025-10-06 08:00 - Köşe Yazısı

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık