?>

Nazilli Belediyesi’nden zeytin hasadı BAŞKAN TETİK; “EN KALİTELİ ZEYTİNYAĞI NAZİLLİ’DEN ÇIKIYOR”

Nazilli Belediyesi, mülkiyetine ait tarlalardaki zeytinleri değerlendirerek vatandaşlara katkısız zeytinyağı sunuyor.

Ege - 1 yıl önce

Belediye ekiplerinin titizlikle yürüttüğü hasat çalışmaları sonucunda toplanan zeytinler, yağhanede işlenerek zeytinyağı haline getiriliyor.  Elde edilen doğal zeytinyağı ise belediye işletmelerinde halka sunuluyor.  Konuyla ilgili bölgede incelemelerde bulunan Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik; “Nazilli halkına ait en küçük şeyi ziyan etmiyoruz. Halkımıza ait bu zeytinlikten elde ettiğimiz yağları yine halkımıza sunuyoruz. Ülkemizde en kaliteli zeytinler Aydın’da, en kaliteli zeytinyağı ise Nazillimizde üretilmektedir. Bu kaliteyi halkımızla paylaşmaktan gurur duyuyoruz” diyerek üretime dayalı projelerle halka katkı sunmaya devam edeceğini dile getirdi.  Nazilli Belediyesi bu çalışmalarla hem doğal kaynakların değerlendirilmesini hem de halkın katkısız ve ,sağlıklı ürünlere ulaşmasını sağlıyor.  
Haftanın Öne Çıkanları

DR. MEHMET EMİN GÖRGÜLÜ HAYATINI KAYBETTİ

2025-01-06 14:54 - Gündem

Eski Aydın Valisi Mustafa Malay Hayatını Kaybetti

2025-01-04 13:16 - Genel

İNCİRLİOVA'DA TRAFİK KAZASI

2025-01-06 11:36 - Asayiş

AYDINLI DOKTOR TRAFİK KAZASINDA HAYATINI KAYBETTİ

2025-01-06 11:16 - Asayiş

BAŞKAN ÖZSU'DAN KAN BAĞIŞI ÇAĞRISI

2025-01-05 16:22 - Sağlık

AK Parti Aydın'da Mehmet Erdem dönemi başlıyor

2025-01-03 13:40 - Siyaset

FERDİ TAYFUR’DAN ACI HABER!

2025-01-02 20:50 - Asayiş

BAŞKAN ARICI’DAN İSTİHDAMA YÖNELİK ÖNEMLİ ADIM

2024-12-31 13:08 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL YİNE ZİRVEDE

2025-01-04 13:06 - Genel

KUŞADASI BELEDİYESİ 2024 YILINDA 526 CAN DOSTU SICAK YUVAYA KAVUŞTURDU

2024-12-30 17:15 - Eğitim

İlgili Haberler

Kuşadası'na 4 kruvaziyerle denizden 13 bin 750 turist geldi

13:26 - Ege

Koçarlı'da bağbozumu şenliği! Sadece 3 kişi üretiyor

16:52 - Ege

Kuyucak’ta Zeytin ve Kültür Buluştu: 2. Yamalak Sarısı Tanıtım Festivali Başladı

14:23 - Ege

BİK Genel Müdürü: Yazılı Basın Şehrin Hafızasıdır, Yaşatılmalıdır

14:48 - Ege

Başkan Çerçioğlu: "Yörük kültürümüze sahip çıkmaya devam edeceğiz"

19:18 - Ege

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık