?>

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU NAZİLLİ’DE ÇEVRE DÜZENLEME VE YENİLEME ÇALIŞMALARINA DEVAM EDİYOR

Aydın Büyükşehir Belediyesi, kentin dört bir yanında gerçekleştirdiği çalışmalarına devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı, Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ile Ulaşım Dairesi Başkanlığı ekipleri, Nazilli ilçesinde kapsamlı çalışma gerçekleştirdi.

Genel - 1 yıl önce

74 personel ve 16 araç ile gerçekleştirilen çalışmalar vatandaşlar tarafından da takdirle karşılandı. Büyükşehir Belediyesi’nin sürdürdüğü programlı çalışmalar ile kazanan Nazilli ve Nazillililer oluyor. Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri; Uzun Çarşı, İstasyon Meydanı, Ordu Caddesi, Atatürk Bulvarı ve Hürriyet Bulvarı başta olmak üzere ilçenin ana arterlerinde peyzaj ve çevre düzenleme çalışmalarına devam ediyor. Sürdürülen çalışmalar kapsamında; refüj ve caddelerde boyama, sürücülerin ve yayaların güvenliği için ağaç budamaları, trimör, bakım ve temizlik faaliyetleri gerçekleştiriliyor. Büyükşehir Belediyesi’nin fidanlıklarında yetiştirilen mevsimlik çiçekler ile Nazilli süsleniyor. Ulaşım Dairesi Başkanlığı ekipleri, ilçede bulunan otobüs duraklarında kapsamlı bakım ve onarım çalışmaları gerçekleştiriyor. Temizleme ve yenileme faaliyetleriyle de duraklar, vatandaşlara ilk günkü konforuyla hizmet vermeye devam ediyor. Ekipler, yaya geçitleri ile sinyalizasyonlar, trafik levhaları ve delinatörlerde bakım çalışmalarını da gerçekleştiriyor. Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ekipleri, Nazilli’nin cadde ve bulvarları ile otobüs duraklarında çevre koruma ve bakım çalışmalarına devam ediyor. Ekiplerin mesai mefhumu gözetmeksizin sürdürdüğü çalışmalar ile Nazilli pırıl pırıl oluyor. Başkan Çerçioğlu: Kentimiz için özverili çalışmalarımız sürecek Aydın’ın tüm ilçelerine gece gündüz demeden hizmet ulaştırdıklarını ifade eden Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “Vatandaş odaklı belediyecilik çalışmalarımızı sürdürüyor, hizmetlerimizi hemşehrilerimize özveriyle ulaştırmaya devam ediyoruz. Vatandaşlarımızın mutluluğu ve refahı, bizim en büyük motivasyon kaynağımız. Çalışmalarımıza devam edeceğiz” ifadelerini kullandı. Çalışmalardan memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, hizmetlerinden dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Haftanın Öne Çıkanları

Erman Çetin'e cezaevi yolu göründü

2025-01-17 13:07 - Gündem

Sözcü Gazetesi yazarı yangında öldü! Eşi ve 2 çocuğuyla birlikte can verdi

2025-01-21 18:21 - Gündem

Ümit Karan’ın cinsel saldırı suçu cezasını yargıtay onadı

2025-01-19 14:59 - Magazin

24 saatte 100 kişiyle birlikte olacağını söylemişti... İnfial yaratan fenomen tutuklandı

2025-01-18 12:20 - Gündem

'Öcalan'a ev hapsi' anketinin sonuçları belli oldu

2025-01-19 20:03 - Gündem

Türkiye'nin Dört Yanına Ateş Düştü

2025-01-22 09:27 - Gündem

Ünlü kaleci Aydın’da dünya evine girdi

2025-01-21 18:27 - Gündem

İsrail 15 Ayda Gazze'yi 350 yıl Geri Götürdü

2025-01-20 11:11 - Dünya

TikTok kapatıldı! Hükümete tepki yağıyor

2025-01-19 14:09 - Dünya

Aydın'ın Çanakkale Savaşı'ndaki fedakarlığı: En fazla şehit veren 9'uncu il

2025-01-19 13:09 - Gündem

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık