?>

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU’NUN ÇALIŞMALARI İLE NAZİLLİ SÜMERPARK PIRIL PIRIL OLDU

Aydın Büyükşehir Belediyesi kentin dört bir yanında vatandaşları hizmetler ile buluşturmaya devam ediyor.

Gündem - 1 yıl önce

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Nazilli Sümerpark’ta kapsamlı bakım ve temizlik çalışması gerçekleştirdi. Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı öncülüğünde Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ’nin tüm birimlerinin güç birliği ile gerçekleştirilen dev çalışma kısa sürede tamamlandı. 18 futbol sahası büyüklüğünde alana yayılan, Nazillilerin doğayla buluşma noktası olan Sümerpark’ta gerçekleştirilen çalışmalar mesai mefhumu gözetmeksizin hayata geçirildi. Çalışmalar vatandaşlar tarafından da beğeniyle karşılandı. 11 bin metrekare alana yayılan göletler temizlendi Gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında Sümerpark içerisinde bulunan ve 11 bin metrekare alana yayılan göletler temizlendi. Süs balıklarının güvene alınarak başka bir havuza taşınması ile başlayan çalışmalarda son teknoloji cihazlar kullanıldı. Göletlerin içine atılan çöpleri toplayan ve biriken çamuru temizleyen ekiplerin çalışmalarıyla temiz ve ferah bir görünüme kavuşuldu.  Peyzaj düzenlemesi, çevre bakımı, çiçek dikimi, çocuk oyun alanlarının düzenlenmesi ve tehlike arz eden ağaç dallarının budama çalışmalarını da gerçekleştiren ekipler, Sümerpark’ı pırıl pırıl yaptı. Vatandaşlar, Cumhuriyet tarihinin değerlerinden olan Sümerpark’a sahip çıktığı için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti. “Özlem Başkanımızdan Allah razı olsun” Sümerpark esnaflarından Yüksel Ozan, gerçekleştirilen çalışmalardan dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. Ozan, “Çok mutluyuz temizlik çalışmalarından dolayı. Kuru ağaçlarımız vardı tehlike arz eden onlar budandı, temizlik konusu dört dörtlük oldu. Sümerparkımız Nazilli halkımıza güzel hizmetler veriyor. Özlem Başkanımızdan Allah razı olsun” dedi. “Büyükşehir Belediyesi’nin çalışmalarından memnunuz” Nazilli’de yaşayan ve gününü geçirmek için Sümerpark’ın eşsiz atmosferini tercih eden Güliz Albayrak, “Sümerpark çok güzel bir yer. Özlem Başkanımız ile daha temiz, daha güzel oldu. Havuzlarımız çok pisti, daha temiz oldu. Ağaçlarımız temiz, budandı. Düzenli, güvenilir, temiz bir yer. Nazilli’de Büyükşehir Belediyesi’nin çalışmalarından memnunuz. Özlem Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz, iyi ki var” ifadelerini kullandı. “Özlem Başkanımız olmasaydı bu park böyle olmazdı” Ortaokul öğrencisi Ege Albayrak, gerçekleştirilen çalışmalar ile Sümerpark’ın daha temiz ve güzel bir hale geldiğini belirterek, “Sümerpark’a arkadaşlarım ile beraber geliyorum. Piknik yapıyoruz, güzel bir yer. Oturup çayımızı, kahvemizi içebileceğimiz bir yer. Günümüzü geçirebildiğimiz kafeler var, gezip dolaşabileceğimiz yeşil alanlar var. Her yer çok güzel yani. Eskiden havuzlardan kokular geliyordu ama şimdi tertemiz oldu. Özlem Başkanımız iyi ki var, olmasaydı belki de bu park böyle olmazdı. Çok teşekkür ediyoruz Özlem Başkanımıza” diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

İMAMOĞLU'NA JET SORUŞTURMA

2025-01-27 11:51 - Gündem

Ceyda Düvenci ve Nejat İşler de adliyeye getirildi

2025-01-24 22:07 - Magazin

ADÜ'de skandal sınav! Rektörün Hukuk Müşavirinin Eşi Öğretim Görevlisi oldu!

2025-01-26 21:32 - Eğitim

Konya'nın Selçuklu ilçesinde 3 katlı bina çöktü.

2025-01-24 21:16 - Gündem

Bu Olay Aydın'da Oldu Anne açıkta bıraktı, çocuklar şeker zannetti

2025-01-23 21:11 - Gündem

Aç kalan köpekler, sahiplerini yedi

2025-01-24 19:00 - Asayiş

Son dakika… İki ünlü daha ifadeye çağrıldı

2025-01-24 14:23 - Magazin

AK Partili başkan, eşini kaybetti

2025-01-28 11:38 - Gündem

Aydın’ın en kirli ilçesi açıklandı! Bakanlık o verileri yayınladı

2025-01-29 11:32 - Ege

Aydın’da Moda Fuarı açıldı

2025-01-23 18:07 - Kültür - Sanat

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık