?>

BAŞKAN YETİŞKİN’DEN YENİ YIL MESAJI

Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

Gündem - 6 ay önce

2025 yılında Efeler Belediyesi’nin yaşamın her alanına katkıda bulunan hizmetleri hayata geçirdiğine dikkat çeken Başkan Yetişkin, “Değerli Efeler halkı, umutların yenilendiği, dayanışmanın güç kazandığı, ortak geleceğe dair inancın tazelendiği bir dönemin eşiğindeyiz. Geride bıraktığımız yıl boyunca Efeler’de birlikte yaşamanın, birlikte üretmenin ve birlikte güçlenmenin sayısız örneğini sergiledik.

2025 yılı boyunca Efeler Belediyesi olarak sosyal belediyecilikten temel hizmetlere, kültürden çevreye, özel vatandaşlarımızdan çocuklarımıza kadar yaşamın her alanına ve her kesimine dokunan hizmetleri hayata geçirdik. Kentimizin ihtiyaçlarını önceleyen, insanı merkeze alan ve kamu kaynaklarını adil biçimde kullanan bir anlayışla çalıştık. Bu süreçte bizlere güvenen, katkı sunan ve birlikte yol yürüdüğümüz tüm hemşehrilerime yürekten teşekkür ediyorum” diye konuştu.

2026 yılında da çalışmalarına aralıksız devam edeceğini belirten Başkan Yetişkin, “Efeler’in her mahallesinde, her sokağında, her hanesinde yaşam kalitesini artırmayı hedefleyen çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürdük. Bu anlayış, yeni yılda da yol haritamız olmaya devam edecek.

2026 yılında da aynı kararlılıkla daha yaşanabilir, daha adil ve daha mutlu bir Efeler için çalışmaya devam edeceğiz. Sosyal dayanışmayı büyüten, kent yaşamını kolaylaştıran, doğaya ve insana saygılı projelerle Efeler’i geleceğe hazırlamayı sürdüreceğiz. Çünkü biz, belediyeciliği yalnızca hizmet üretmek değil, umut olmak, dayanışmayı büyütmek ve kimseyi geride bırakmamak olarak görüyoruz.

Yeni yılda da katılımcı, şeffaf ve hesap verebilir yönetim anlayışımızdan taviz vermeden ortak aklı esas alan bir belediyecilikle Efeler’in geleceğini hep birlikte inşa edeceğiz. Gücümüzü halkımızdan alan bu anlayışla, kentimizin her kesimini kucaklayan çalışmalarımızı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Başkan Yetişkin yeni yılın tüm insanlığa, ülkemize ve Efeler’e huzur, sağlık, barış ve bereket getirmesi temennisinde bulundu ve tüm hemşehrilerinin yeni yılını kutladı.

Haftanın Öne Çıkanları

İsabeyli’de kadınlar üretiyor Nazilli Belediyesi destekliyor

2025-12-25 16:01 - Gündem

Efeler’de kapalı otopark ücretlerine yüzde 43 zam

2025-12-29 20:45 - Ekonomi

Efeler Belediye Başkan Yardımcısı Barış Altıntaş’tan Sosyal Medya Trollerine Sert Çıkış

2025-12-25 18:43 - Gündem

AYTO Başkanı Ülken: “Enflasyon, ciro ve kârlılığı düşürdü”

2025-12-29 10:13 - Ekonomi

HATİCE GENÇAY NET KONUŞTU: “HERKES GÖREVİNİ YAPSIN”

2025-12-30 11:20 - Köşe Yazısı

Nazillispor ligden ihraç edildi

2025-12-27 00:21 - Spor

Nazilli için Sümerbank ve 2. OSB çağrısı

2025-12-28 12:45 - Ekonomi

ANAHTAR PARTİ AYDIN’DA YENİ DÖNEM: İL BAŞKANLIĞI AV. SEMİH AKGÜN’E EMANET

2025-12-28 12:43 - Gündem

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nde mobbing iddiası! İşine son verilen personel suç duyurusunda bulundu

2025-12-25 18:50 - Gündem

DAEŞ OPERASYONUNDA ÇATIŞMA ÇIKTI

2025-12-29 10:24 - Asayiş

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel