?>

BAŞKAN TETİK’TEN TEPKİ: “SORUMLULAR GÖREVİNİ YAPSIN”

Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, ilçede kontrolsüz şekilde büyüyerek 2 metreyi aşan yabani otların oluşturduğu tehlikeye dikkat çekti. Trafik güvenliğini riske atan, yangın tehlikesi oluşturan ve halk sağlığını tehdit eden otların bir an önce temizlenmesi gerektiğini vurgulayan Tetik, sorumluları göreve çağırdı.

Genel - 2 ay önce

Vatandaşlardan yoğun şikayet aldıklarını ifade eden Başkan Tetik, söz konusu otların hem sürücülerin hem de yayaların görüşünü engellediğini belirtti.  Özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte yangın riskinin ciddi boyutlara ulaştığını dile getiren Tetik, aynı zamanda sinek ve zararlı haşerelerin çoğaldığına da dikkat çekti. Devlet Karayolu güzergahı ile Hürriyet Caddesi’nde incelemelerde bulunan Başkan Tetik, iki yıl boyunca belediyeye işçi alımı için izin talep ettiklerini ancak bu talebin karşılanmadığını söyledi. İlçede bazı noktaların hizmetten yoksun kaldığını ifade eden Başkan Tetik, mevcut görüntülerin Nazilli’ye yakışmadığını belirtti. Söz konusu alanların belediyenin sorumluluğunda olmadığını vurgulayan Tetik, Karayolları yetkilileriyle defalarca iletişime geçtiklerini ancak bugüne kadar somut bir adım atılmadığını ifade etti. Tetik, “Burası benim sorumluluğumda değil. Karayollarının sorumluluğunda. Defalarca aradık, yapılacağı söylendi ama henüz yapılmadı” dedi. Başkan Tetik açıklamasında, kamu hizmetlerinin bir bütün olduğunu belirterek herkesin kendi sorumluluk alanında görevini yerine getirmesi gerektiğini söyledi. “Nazilli için herkes elini taşın altına koymalı” diyen Tetik, yetkililere seslenerek bir an önce gerekli çalışmaların başlatılmasını istedi. Vatandaşlara da çağrıda bulunan Tetik, şikayetlerin doğru mercilere iletilmesinin önemine dikkat çekti.
Haftanın Öne Çıkanları

Didim CHP'de başkan değişikliği

2026-04-25 11:21 - Gündem

BEHÇET ÇAĞLAYAN’DAN 23 NİSAN MESAJI: “KARDEŞLİĞİMİZİ GÜÇLENDİREN EN BÜYÜK MİRAS, MİLLİ EGEMENLİK RUHUDUR”

2026-04-22 12:25 - Gündem

CHP EFELER KADIN KOLLARI BAŞKANI ÖZLEM EKİZ’DEN 23 NİSAN MESAJI: “ÇOCUKLARIMIZI KORUMAK ORTAK SORUMLULUĞUMUZ”

2026-04-22 14:12 - Gündem

Aydın’da kanal üstü arazilere su krizi: Karpuzlu’dan Vali Yakup Canbolat’a çağrı

2026-04-27 12:12 - Genel

AYESOB KUŞADASI’NDA GÜÇ GÖSTERİSİ: ESNAF İÇİN ORTAK AKIL BULUŞMASI

2026-04-21 08:12 - Gündem

BAŞARI VARSA ‘ADAY’ ÇOK OLUR

2026-04-27 11:42 - Köşe Yazısı

Aydın'da o firma bakanlık tarafından ifşalandı

2026-04-21 10:13 - Sağlık

Nazilli'yi üzen ölüm!

2026-04-26 10:36 - Genel

BAŞKAN ÖZSU: BAYRAM SEVİNCİ YARIM KALDI, YÜREĞİMİZ EVLATLARIMIZLA AĞLIYOR

2026-04-22 08:55 - Genel

BAŞKAN ANIL YETİŞKİN’DEN HAYAT KURTARAN VEFA: OED CİHAZLARI HİZMETE GİRİYOR

2026-04-27 13:04 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık