Saadet Partisi Bozdoğan İlçe Başkanı Talha Kayaoğulları, Bozdoğan-Nazilli yolunun güvenli hale getirilmesi ve bölünmüş yol olarak düzenlenmesine ilişkin yürütülen çalışmalara dair açıklamalarda bulundu.
Bozdoğan-Nazilli yolunda başlatılan bakım ve asfaltlama çalışmalarını olumlu bulduklarını ancak bölge halkının asıl beklentisinin yolun bölünmüş yol standardına kavuşturulması olduğunu belirten Başkan Kayaoğulları, “Hemşehrilerimizin beklentisi, yolun kalıcı şekilde iyileştirilmesi ve güvenli bir ulaşım standardına kavuşturulmasıdır” dedi.
“Gündeme Alınması Gerektiğini Hatırlatıyoruz”Saadet Partisi Bozdoğan İlçe Başkanı Kayaoğulları, 12 Eylül 2025’te Saadet Partisi Ankara Milletvekili Mesut Doğan tarafından, Bozdoğan-Nazilli yolunun güvenli hale getirilmesi ve bölünmüş yol olarak düzenlenmesi talebiyle Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun yanıtlaması istemiyle Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanlığı'na yazılı soru önergesi sunulduğunu hatırlattı.
İsteklerinin bölgenin güvenli ulaşım standartlarına kavuşturulması olduğunu dile getiren Kayaoğulları, “Bozdoğan–Kemer–Nazilli Üçyol Kavşağı’nda kazı, bakım, onarım ve asfaltlama çalışmalarının yürütüldüğü görülmekte. Elbette bakım ve onarım çalışmaları önemlidir ve gereklidir. Ancak Bozdoğanlı hemşehrilerimizin uzun süredir beklentisi, yolun kalıcı şekilde iyileştirilmesi ve güvenli bir ulaşım standardına kavuşturulmasıdır. Bozdoğan’ın ihtiyacı; geçici çözümlerden ziyade, can güvenliğini önceleyen kalıcı ulaşım yatırımlarıdır. Bu çalışmalar devam ederken, Bozdoğan–Nazilli yolunun bütüncül ve kalıcı çözümü için konunun yeniden ve öncelikli şekilde gündeme alınması gerektiğini bir kez daha hatırlatıyoruz” diye konuştu.