?>

NAZİLLİ BELEDİYESİ ATAĞA GEÇTİ

Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Çapahasan Mahallesi 381 Sokak’ta kapsamlı bir yenileme çalışması başlattı.

Genel - 3 ay önce

Kullanım ömrünü tamamlayan eski yol, iş makineleriyle sökülerek parke taşı döşenmesine uygun hale getirildi.  Sadece bakım ve onarım çalışmalarıyla sınırlı kalmayıp, ihtiyaç duyulan bölgelerde yeni yol yapımının gerçekleştirileceğini ifade eden Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, asfalt ihalesini tamamlanmasının ardından çalışmaların daha da artırılacağını kaydetti.  “HALKIMIZIN İÇİ RAHAT OLSUN” Yürütülen çalışmalarla birlikte ilçe genelinde ulaşım kalitesinin yükseleceğini belirten Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik; “Şehrimizde hiç yolu olmayan alanlar başta olmak üzere kullanım ömrünü tamamlayan tüm sokaklarımızı baştan sona yeniliyoruz. Ekiplerimiz sıkı çalışıyor. Halkımızdan gelen tüm talepleri de dikkate alarak kapsamlı bir plan hazırladık. Her gün en az 3 noktada yalnızca bakım ve tamirat yapıyoruz. Bunun yanı sıra Çapahasan Mahallemizde olduğu gibi yeni yol yapım çalışmalarına devam ediyoruz. Halkımızın içi rahat olsun” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

BAŞKAN ÖZSU’DAN POLİS HAFTASI MESAJI “MİLLETİMİZİN HUZURUNUN TEMİNATI KAHRAMAN POLİSLERİMİZE MİNNET VE SAYGIYLA”

2026-04-07 11:15 - Genel

BAŞKAN ÖZSU’DAN TÜRKEŞ ANMASI

2026-04-02 21:13 - Genel

Aydın Ülkü Ocakları’nda yeni atama: Karacasu Başkanı değişti

2026-04-03 16:44 - Siyaset

SERKAN BEDEL'DEN AK PARTİ’YE SERT TEPKİ: “MECLİSİ ŞOV ALANINA ÇEVİRMEYİN”

2026-04-08 11:56 - Gündem

Kurşunlanan mağaza sonrası Başkan Zencirci’den açıklama: “Tehditlere rağmen hizmete devam edeceğiz”

2026-04-07 10:34 - Gündem

Aydın’da “Köşk’ün nesi meşhur?” tartışması: Başkan Erdem cevabı verdi

2026-04-04 13:30 - Gündem

Aydın'da Belediye Satış Mağazası Kurşun Yağmuruna Tutuldu: Şüpheli Eski Belediye Başkanı, Suç Aleti Silahıyla Yakalandı!

2026-04-07 09:10 - Asayiş

Nazilli’de acı son: 26 yaşında yaşamına son verdi

2026-04-08 10:21 - Asayiş

BAŞKAN ÖZSU’DAN ŞEHİTLİĞE VEFA

2026-04-03 19:07 - Genel

ANAHTAR PARTİ BUHARKENT’TE İLÇE BİNASINI AÇTI

2026-04-03 16:30 - Gündem

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık