?>

NAZİLLİ BELEDİYESİ BÜNYESİNDEKİ 'NAZGEM' BİRİNCİ YAŞINI KUTLADI

NAZİLLİ BELEDİYESİ BÜNYESİNDEKİ 'NAZGEM' BİRİNCİ YAŞINI KUTLADI

Gündem - 6 yıl önce

Nazilli Belediyesi tarafından ‘Herkese Eğitim’ sloganı ile hayata geçirilen Nazilli Belediyesi Gençlik, Eğitim, Danışma ve Sosyal Etkinlik Merkezi’nin (NAZGEM) birinci kuruluş yıldönümü kutlandı.

Kutlama programına Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, NAZGEM Kurucu Müdürü Tuncay Ayas, NAZGEM Eğitim Koordinatörü Ekrem Eskici ve merkezde görevli öğretmenler katıldı. 1’inci yıla özel olarak hazırlanan pastanın kesilmesinin ardından Başkan Özcan, başarılı çalışmalarından dolayı NAZGEM öğretmenlerini tebrik ederek çiçek taktim etti.

NAZGEM sayesinde piyasanın çok altında fiyatlarla öğrencilere eğitim alma imkanı sunduklarını ifade eden Başkan Özcan, “Merkezimiz ile ilgili duyduklarımız geleceğe umutla bakmamızı ve gözlerimizin içindeki parıltıyı arttırıyor. Ben inanıyor ve güveniyorum ki bu dönem sonunda daha başarılı sınav sonuçları elde edeceğiz. Salgın dönemi gibi zor ve ilk kez karşılaşılan bir dönemi atlattık. Bu dönemde arkadaşlarımızla iyi işler yaptık. Herkesin emeklerine sağlık. Size inanıyor ve güveniyoruz. Yarınlar hepimizin. Yarınların gençlerini en iyi şekilde eğitebilmek, onlara imkan sunmak, geleceğe bakışlarını biraz daha ferah tesis edebilmek bizim için büyük bir mutluluk. Nice yeni yaşlara” sözlerini kaydetti.

Desteklerinden dolayı Başkan Özcan’a teşekkür eden NAZGEM Kurucu Müdürü Tuncay Ayas, “Merkezimizi ilk açtığımız günlerde 1-2 öğrencimiz vardı. Kuruluştaki kadromuzu aynı şekilde koruyarak devam ediyoruz. 15 öğretmenle başladık zamanla çoğala çoğala Mart 2020’ye kadar geldik. 150 öğrencimiz var tam iyi gidiyoruz derken pandemi çıktı. Öğrencilerimizi evlerine gönderdik. Resmi yazılımları alarak eğitimlerimize sanki sınıftaymış gibi uzaktan yaptık. 2020-2021 eğitim öğretim dönemi başladık. Bu başarılarda arkamızda hep Başkanımız Kürşat Engin Özcan vardı. Bize sonuna kadar destek verdi. Öğretmenlerimizin de üstün gayretiyle bu zamanlara kadar geldik. Şu an yoğun ilgi var. 240 öğrencimiz var. Kendi yağımızda kavruluyoruz. 300 eve danışmanlık, özel ders veriyoruz. Hiçbir para talep etmiyoruz” diyerek Türkiye genelinde başarılı sonuçlar elde ettiklerinin altını çizdi.

Müdür Ayas ayrıca, "25 kişilik tecrübeli öğretmen kadrosu ile bir yıldır Nazilli’de hizmet veren NAZGEM, ilk yılında tıp, hukuk, mühendislik, eğitim ve iktisat fakültelerine öğrenci yerleştirmiş ve online kurslar ile kişisel gelişimi desteklemiştir" diye konuştu.(İHA)

Haftanın Öne Çıkanları

SÖKE'DE MUHTARLAR GÜNÜ KUTLANDI

2020-10-19 13:16 - Gündem

MUHTARLAR GÜNÜ KUŞADASI'NDA KUTLANDI

2020-10-19 16:26 - Gündem

EFELERDE MUHTARLAR GÜNÜ DÜZENLENEN TÖREN İLE KUTLANDI

2020-10-19 15:24 - Gündem

İNSAN TİCARETİ İLE MÜCADELE KONUSUNDA STK'LER BİLGİLENDİRİLDİ

2020-10-19 13:30 - Gündem

İZMİRLİLER HALK ET'E YOĞUN İLGİ GÖSTERİYOR

2020-10-19 15:58 - Gündem

ÜLKÜ OCAKLARI BAŞKANLARI DİDİM'DE TOPLANDI

2020-10-19 16:12 - Gündem

KUYUCAK'TA 'MUHTARLAR GÜNÜ' KUTLANDI

2020-10-19 16:35 - Gündem

AYDIN ve İZMİR'DE KESTANE HASADI BAŞLADI

2020-10-19 14:01 - Gündem

DİDİMLİ MUHTARLAR GÜNLERİNİ KUTLADI

2020-10-19 15:44 - Gündem

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KUYUCAK'TAKİ SELE ANINDA MÜDAHALE ETTİ

2020-10-19 15:10 - Gündem

İlgili Haberler

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

KAYMAKAM POLAT’TAN BAŞKAN ÖZEL’E ZİYARET

10:30 - Gündem

Günün Manşetleri

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

CHP AYDIN’A BAŞKAN ARIYOR: KAPILAR YILDIZ’IN YÜZÜNE KAPANDI

18:13 - Siyaset

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem