?>

Nazilli Belediyesi kursiyerlerinin resim sergisi ilgi gördü

Nazilli Belediyesi kursiyerlerinin resim sergisi ilgi gördü

Kültür - Sanat - 4 yıl önce

Murat Uçkaç AYDIN (İHA) - Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Lütfi Selek Kültür Merkezi Sergi Salonu’nda resim kursu öğrencileri tarafından hazırlanan yağlı boya resim sergisinin açılış törenine katıldı. 100’den fazla eserin sergilendiği açılışa sanatseverler yoğun ilgi gösterdi. Nazilli Belediyesi Resim Kursu öğrencileri tarafından hazırlanan Yağlı Boya Resim Sergisi düzenlenen törenle sanatseverlerin ziyaretine açıldı. Lütfi Selek Kültür Merkezi Sergi Salonu’nda düzenlenen açılış törenine Nazilli Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy, Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, siyasi parti temsilcileri, kursiyerler ve çok sayıda sanatsever katıldı. Pandemi döneminde yarım kalan eserlerin de yer aldığı sergiyi büyük bir dikkatle inceleyen Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, “Öncelikle kıymetli hocamız Seher Altınok'a, kursiyerlerimize ve sanatçı dostlarımıza canı gönülden teşekkür ediyorum. Burada emeğin güzelliğini bir kez daha gördük. Her biri birbirinden değerli eserleri tüm sanatseverlerin gelip ziyaret etmelerini istiyoruz” diye konuştu. 100’den fazla eserin yer aldığı sergi 16 Mayıs-23 Mayıs 2022 tarihleri arasında Lütfi Selek Sergi salonunda mesai bitimine kadar ziyaret edilebilecek.
Haftanın Öne Çıkanları

Cemiyet başkanları Konya'da buluştu

2022-05-13 14:41 - Gündem

Akkentli'den çirkin saldırıya tepki

2022-05-11 17:13 - Gündem

Söke'de motosiklet kazası: 1 yaralı

2022-05-11 15:11 - Asayiş

Nazilli Sağlık Hizmetleri MYO öğrencilerinden ‘Engelsiz Eğleniyoruz Projesi’

2022-05-17 12:18 - Gündem

Multi Clinic Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi açıldı

2022-05-14 17:14 - Gündem

Masal Garden hizmete açıldı

2022-05-16 12:48 - Gündem

Didim’de trafik kazası: 1 ağır yaralı

2022-05-11 10:13 - Asayiş

Buharkent'teki Geleneksel Keşkek Hayrı'na vatandaşlar ilgi gösterdi

2022-05-11 18:30 - Gündem

Nazilli'de odalardan Künkçü'ye tam destek

2022-05-13 12:28 - Gündem

Ak Partili yöneticilerin iftar sonrası tehlikeli eğlencesi ortaya çıktı

2022-05-12 23:16 - Gündem

İlgili Haberler

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

KUYUCAKLI ÇOCUKLARA SÜRPRİZ

17:01 - Kültür - Sanat

BAŞKAN ARICI’DAN FESTİVAL DAVETİ: “COŞKUYU BİRLİKTE YAŞAYALIM”

11:12 - Kültür - Sanat

BAŞKAN ZENCİRCİ’NİN DESTEĞİYLE HAYALLERİ SAHNEYE TAŞINDI

18:17 - Kültür - Sanat

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem