?>

Nazilli Belediyesi merkezdeki büfeyi yeniliyor

Nazilli’nin en gözde bölgesinde yer alan ve yıllardır atıl durumda olan Koca Camii Merkez Büfe, Nazilli Belediyesi tarafından baştan sona yenilenerek vatandaşların hizmetine açılacak.   

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Sosyal belediyecilik anlayışı çerçevesinde, tarihi dokunun korunarak mevcut yapının baştan sona yenileneceğini söyleyen Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, bölgede incelemelerde bulundu.  Uzun Çarşı gibi merkezi bir lokasyonun hemen yanında yer almasının yanı sıra Koca Camii ve Dokuzun Hamamı gibi tarihi dokulara sahip bölgenin en iyi şekilde değerlendirileceğini ifade eden Başkan Özcan; “Belediyemize ait Nazillimizin en güzel noktalarından bir tanesi. Birden çok derme çatma yapının, eskiyen ve modernize edilemeyen, görüntü olarak da kirlilik, kullanım açısından da zorluk oluşturan bir alandı. İşgaliyeler söz konusuydu. Onlarla ilgili çalışmalarımız oldu. Tabi söz konusu işletmenin ihale süresinin sona ermiş olması aynı zamanda kendi tarafından işletilmemesi gibi sebeplerle tahliyesi noktasında Kaymakamlığımıza müracaat ettik. Onlar da değerlendirme hususunda işlemi icra edeceklerini söylediler. Hukuki süreç tamamlandı. Koca Camii, Beş Eylül İlkokulu, Dokuzun Hamamı gibi Roma dönemine kadar giden yapıların olması nedeniyle burası tarihi bir sit alanı. Sit alanında yapılacak her şey Anıtlar Kurulu’na tabiidir. Onunla ilgili müracaatlarımızı yaptık” dedi.  Vatandaşların daha ucuz fiyatlara daha iyi hizmet alabilmesi için işletmenin Nazilli Belediyesi tarafından gerçekleştirileceğini ifade eden Başkan Özcan; “Projenin tam manasıyla hayata geçirilmesi için çalışmalarımızı titizlikle sürdürüyoruz. Nazillimize hayırlı uğurlu olsun” sözlerini kaydetti.

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı Tolunay Kickboks’ta Dünya Üçüncüsü Oldu

2023-05-26 10:11 - Spor

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

CHP'li Karakoz 'Türkiye'nin Baharı' için Afyonkarahisar'a demir attı

2023-05-25 09:26 - Siyaset

Nazilli'de Demirciler Mahallesi sele teslim oldu

2023-05-30 14:28 - Genel

2023-05-31 09:49 - Köşe Yazısı

Gazeteci Arif Kurt’un acı günü

2023-05-26 11:21 - Genel

ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi başhekimliğine Avcil atandı

2023-05-30 16:34 - Sağlık

Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş başhekimliğe veda etti

2023-05-30 10:58 - Sağlık

AKP’li başkan seçimleri ‘Meksika Açmazı’na benzetti

2023-05-25 10:59 - Siyaset

İl Sağlık Müdürü Şenkul, Buharkent İlçe Devlet Hastanesi'nde çalışmaları yerinde inceledi

2023-05-25 11:52 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık