?>

Nazilli Belediyesi’nden depremin yıldönümünde anlamlı etkinlik

Nazilli Belediyesi ve Nazilli Kent Konseyi, 17 Ağustos Depremi’nin yıldönümünde anma programı düzenliyor.  

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Program çerçevesinde 17 Ağustos Perşembe günü saat 18.00’de Belediye Meydanı’nda ilçemizde faaliyet gösteren afet gönüllüleri ve NAFAD ekipleri kurtarma araçları ve ekipmanlarını sergileyecek. Ekiplere, İnşaat Mühendisleri Odası Aydın Şubesi'nin hazırladığı 1999 depremi fotoğraf sergisi de eşlik edecek. Saat 20.30’da ise Prof. Dr. Fatma Neval Genç ve Prof. Dr. Selman Sağlam tarafından konuklara ‘deprem’ konulu seminer verilecek.  Tüm vatandaşları düzenlenecek olan programa davet eden Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; “Türkiye bir deprem ülkesi. Bunu en acı şekilde 6 Şubat depreminde bir kere daha yaşadık. Ancak depremin yıkıcı etkisinin önüne geçmek, deprem öncesi ve sonrasında yapılacaklarla ilgili yeterince bilgi sahibi olmak bizim elimizde. Belediyemiz bünyesinde kurulan Nazilli Afet Acil Durum Birimimiz kurulduğu günden bu yana çok güzel çalışmalara imza attı. Gerçekleştirdikleri tatbikatlar, eğitimlerde gösterdiği başarılarla bizleri gururlandırdı. 17 Ağustos’ta yapılacak programın da bizlere büyük katkı sunacağına inanıyorum” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Söke’nin yeni jandarma komutanı belli oldu

2023-08-10 13:07 - Genel

Ertuğrul Yamen'den iftiralara net açıklama

2023-08-15 10:26 - Siyaset

Hulki Karakaya'nın durumu ciddi

2023-08-16 10:24 - Siyaset

2023-08-16 13:46 - Köşe Yazısı

Söke'nin Lisanslı Deposu'nun yapımı devam ediyor

2023-08-11 16:56 - Ekonomi

Didim’de dolmuş ve taksi ücretleri değişti

2023-08-11 10:58 - Ekonomi

Fatih Atay'dan yeni skandal!

2023-08-11 17:26 - Siyaset

Didim’de 11 yıldır sürdürülen anlamlı etkinlik

2023-08-16 11:11 - Genel

AKKENTLİ, SÖKE BAĞARASI PAZARI’NIN NABZINI TUTTU

2023-08-16 10:19 - Siyaset

Söke-Kuşadası karayolunda kaza: 5 yaralı

2023-08-16 16:28 - Asayiş

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık