?>

Nazilli Belediyesi'nin çalışmalarıyla yeşil alanlar daha ferah

Nazilli Belediyesi  Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri Dallıca Çayı kenarında kapsamlı ot biçme , budama ve temizlik  çalışması başlattı.

Genel - 2 yıl önce

Havaların ısınmasıyla birlikte vatandaşların yoğun olarak kullandığı alanlar Nazilli Belediyesi ekipleri tarafından düzenli olarak temizlenerek hijyenik ve modern bir görünüme kavuşturuluyor. Son olarak Dallıca Çayı çevresinde kapsamlı temizlik çalışması yapan ekipler kaldırım ve yeşil alanlardaki yabani otları baştan sona temizledi.

Söz konusu faaliyetlerin hazırlanan program çerçevesinde ilçe genelinde rutin olarak sürdürüleceğini kaydeden Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul  Tetik ;"Çocuk oyun alanlarımız başta olmak üzere halkımızın sağlığını yakından ilgilendiren, kamuya açık alanların tamamında ekiplerimiz temizlik çalışmalarını gerçekleştiriyor. Sorumluluk sahamız içerisindeki tüm yeşil alanlarda bu çalışmaları devam ettireceğiz. Havaların ısınmasıyla birlikte oluşabilecek riskleri de göz önünde bulundurarak ilaçlama çalışmalarımızla  eş zamanlı olarak sürdüreceğiz. Emeği geçen tüm personelime teşekkür ederim "dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Modifiye araç festivali

2024-05-23 15:01 - Magazin

Kraliyet Sofralarına Aydın'dan gidiyor

2024-05-29 12:44 - Ekonomi

BAŞKAN YETİŞKİN EFELER HALKIYLA BULUŞMAYA DEVAM EDİYOR

2024-05-24 16:44 - Magazin

ÖZLEM ÇERÇİOĞLU’NDAN AYDIN’A MODERN BİR EVCİL HAYVAN BAKIM VE REHABİLİTASYON MERKEZİ

2024-05-26 08:57 - Sağlık

OZAN TALEP ETTİ BAŞKAN YETİŞKİN YERİNE GETİRDİ

2024-05-24 17:07 - Magazin

Didim’de “Vegan Büfe” kapatıldı

2024-05-28 13:28 - Sağlık

Aydınlı genç atletler Konya’da zirveye koştu

2024-05-24 11:24 - Spor

EFELER'DEN ANNE ADAYLARINA DOĞUMA HAZIRLIK EĞİTİMİ

2024-05-27 14:12 - Sağlık

BAŞKAN ÖMER GÜNEL: “KUŞADASI PLAJLARI HALKINDIR! HALKIN OLANI HALKA GERİ VERİYORUZ”

2024-05-28 12:19 - Genel

Koçarlı'da faaliyeti durdurulan 'Halk Ekmek Fabrikası'nın paylaşılan fotoğrafları tepki topladı

2024-05-24 12:14 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık