?>

Nazilli Belediyesi personeli hizmet içi eğitimlerle kendini geliştiriyor

Nazilli Belediyesi ve Mahalli İdareler Araştırma ve Geliştirme Merkezi (MİARGEM) iş birliğiyle düzenlenen program çerçevesinde, belediye personeline 3 gün süren hizmet içi eğitimi verildi.   

Genel - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Nazilli Belediyesi daha kaliteli hizmetler sunabilmek için personeline eğitim seminerleri vermeye devam ediyor. İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından programlanan ve 3 gün süren eğitimler Nazilli Belediyesi Meclis Salonunda gerçekleştirildi. Haftanın ilk gününde başlayan 09.00 ile 17.00 saatleri arasında gerçekleştirilen hizmet içi eğitim seminerleri MİARGEM Başkanı Halil Memiş ve MİARGEM Başkan Yardımcısı Başuzman Salih Üçüncü tarafından verildi. Üç günlük eğitim programında; doğrudan temin sürecinde yer alanlar, sorumlulukları evrak hazırlama ve doğrudan teminde resmi yazışma kuralları ile nezaket kuralları konuları işlendi.  Son gün gerçekleştirilen eğitim semineri programında ise Devlet Memurlarının Görevleri, Sorumlulukları Hakları ve Uygulanan Yasaklar ile Mevzuat Okuryazarlığı, Kamu Yönetimi Etiği, Etik Karar Alma konuları anlatıldı.  Belediye personeli ile Eğitim Programlarını periyodik aralıklar ile takip eden ve oldukça faydalı bilgiler ile donandıklarını belirten Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, “Çok değerli eğitmenlerimizden personelimiz çok önemli konularda bilgiler aldı. Bu tür eğitim programları İnsan Kaynakları Müdürlüğümüzün planlamaları ile gerçekleşiyor. Üç gün süren eğitim seminerlerinin oldukça faydalı olduğunu düşünüyor ve personelimizin zaman sürecinde değişikliklere uğrayan sistemler hakkında kendilerini yenilediklerini düşünüyorum. Emeklerinden dolayı da kıymetli hocalarımıza çok teşekkür ediyorum” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Pratik ve ekonomik su temini sağlayan 8'inci su otomatı hizmete girdi

2023-07-05 12:36 - Genel

Aydın Tekstil Park'ta sinema geceleri başladı

2023-07-04 14:49 - Kültür - Sanat

Çine'de sel: 4 büyükbaş hayvan kayboldu, traktör sel sularına kapıldı

2023-07-06 22:02 - Asayiş

Çiftlik evine uyuşturucu baskını: 1 tutuklama

2023-07-04 12:09 - Asayiş

Sokak ve caddeler sessizliğe büründü

2023-07-03 14:00 - Genel

Balık tutmak isterken elektrik akımına kapıldı

2023-07-06 12:44 - Asayiş

14 yaşındaki Rümeysa'nın becerisi görenleri şaşırtıyor

2023-07-03 13:46 - Genel

Kuşadası'nda düzenlenen etkinlikte Su Üstünde'nin standı yoğun ilgi gördü

2023-07-05 14:41 - Kültür - Sanat

Dilek Yarımadası Milli Parkı'nı mercek altına alan emniyet operasyon başlattı

2023-07-04 14:41 - Asayiş

KUTO’da sertifikalı ilk yardım eğitimleri devam ediyor

2023-07-06 14:16 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık