?>

Nazilli Belediyesi son iftar yemeğini Cumhuriyet Mahallesi'nde verdi

Nazilli Belediyesi son iftar yemeğini Cumhuriyet Mahallesi'nde verdi

Gündem - 4 yıl önce

Murat Uçkaç AYDIN (İHA) - Nazilli Belediyesi tarafından Ramazan ayı boyunca kentin farklı noktalarında düzenlenen iftar programlarının sonuncusu Cumhuriyet Mahallesi'nde gerçekleştirildi. Bugüne kadar yaklaşık 15 bin kişinin katıldığı iftar programlarında, Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan vatandaşları yalnız bırakmadı. Her iftar yemeğinde olduğu gibi Cumhuriyet Mahallesi'ndeki programa da erken saatlerde gelen Başkan Özcan, genç yaşlı demeden 7'den 70'e tüm hemşehrileri ile tek tek tokalaşarak sohbet etti. Akşam ezanı öncesi personeli ile birlikte yemek dağıtımlarını yapan Başkan Özcan, "Bu yıl Ramazan ayının son iftar programını Cumhuriyet Mahallemizde gerçekleştiriyoruz. Geniş bir katılım var. Bizleri yalnız bırakmayan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. İnşallah gelecek yıllarda daha güzel programlarla hep birlikte olmaya devam edeceğiz" diye konuştu. Düzenlenen iftar programlarından duyduğu memnuniyeti dile getiren mahalle sakinleri Başkan Özcan'a teşekkürlerini iletti.
Haftanın Öne Çıkanları

Bayramda Türkiye’nin ağzı milli ürünlerle tatlanacak

2022-04-29 12:58 - Ekonomi

Kuşadası'nda elektriğe kapılan işçi öldü

2022-04-23 15:57 - Asayiş

Aydın Büyükşehir Belediyespor filede Özge Nur ile anlaştı

2022-04-26 14:06 - Spor

Kuşadasıspor - Bayrampaşa Spor: 1-0

2022-04-25 08:38 - Spor

Kuşadası’nda bayram öncesi rezervasyon doluluk oranı yüzde 80’e ulaştı

2022-04-25 17:19 - Ekonomi

ADÜ'lü öğrencilerden hastanede tedavi gören çocuklara moral desteği

2022-04-26 10:45 - Gündem

Denizli'deki kazanın acısı Aydın'a düştü

2022-04-25 11:06 - Asayiş

Bu turşuları gören gözlerine inanamıyor

2022-04-26 10:53 - Gündem

Kuşadasıspor taraftarları iftarda buluştu

2022-04-30 12:04 - Spor

Nazilli Belediyespor Karacabey Belediyespor'la oynayacak

2022-04-30 12:34 - Spor

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel