?>

Nazilli Belediyesi'nde hizmet içi eğitimlere devam ediyor

Nazilli Belediyesi'nde hizmet içi eğitimlere devam ediyor

Gündem - 5 yıl önce

Nazilli Belediyesi ve Türkiye Belediyeler Birliği iş birliğiyle düzenlenen program kapsamında, belediye personeline bütçe ve yıllık faaliyet raporu hazırlanması konusunda eğitim verildi. Nazilli Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından, belediye personeline bütçe ve yıllık faaliyet raporu hazırlanması konulu seminer verildi. Bağımsız Denetçi Ahmet Arslan tarafından Belediye Meclis Salonu’nda 2 gün boyunca verilen eğitimde; faaliyet raporu mevzuatları, stratejik plan, bütçe, yönetim ve iç kontrol sistemi ile performans uygulamaları anlatıldı.   47 personelin katıldığı seminerde hizmet içi eğitimlerin büyük önem taşıdığını ifade eden Arslan, “Nazilli Belediyesi’ne personel eğitimine verdikleri önem ve desteklerden dolayı teşekkür ediyoruz. Bu tür eğitimleri tüm birimlerde vermeye devam edeceğiz. İşleyişin en iyi şekilde yürütülmesi noktasında değişen mevzuatlara ilişkin gerekli bilgilendirmeleri yaptık. Katılan herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu. Nazilli Belediyesi olarak hizmet içi eğitimlerin artırılması noktasında çalıştıklarını kaydeden Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, “Yıl sonu olması dolayısıyla İnsan Kaynakları Müdürlüğümüzce faaliyet raporu ve bütçe hazırlanması hususunda bir eğitim semineri düzenlendi. Emeklerinden dolayı kıymetli hocamıza teşekkür ediyorum” ifadelerine yer verdi.
Haftanın Öne Çıkanları

Davutlar ve Güzelçamlı yeniden yapılanıyor

2021-12-13 18:33 - Ekonomi

Jantsa’dan dev yatırım

2021-12-13 15:04 - Ekonomi

CHP’li Altıntaş: Kıskansanız da, çatlasanız da yatırım geliyor

2021-12-17 15:27 - Siyaset

İşitme engelli genci darp eden sanıklar, Kocaeli'de hakim karşısına çıktı

2021-12-14 17:42 - Asayiş

Cinsel taciz davasında karar: 22 yıl 6 ay hapis cezası

2021-12-16 17:28 - Asayiş

23 yaşındaki gencin arıcı barakasındaki şüpheli ölümü

2021-12-18 12:03 - Asayiş

13 Yaşındaki Çocuğa 4 Gün Tecavüz Etti

2021-12-18 16:43 - Asayiş

'Latmos'a Rahmet Geldi' oyunu, Germencik’te sahnelenecek

2021-12-14 09:49 - Kültür - Sanat

Silahla kendini vuran emekli polis kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti

2021-12-17 09:02 - Asayiş

Söke Anadolu Lisesi Aydın il şampiyonu oldu

2021-12-15 09:03 - Spor

İlgili Haberler

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

EFELER'DE GÖNÜLLER BİR OLDU: BAŞKAN YETİŞKİN MUHARREM LOKMASINI PAYLAŞTI

08:38 - Gündem

Günün Manşetleri

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset

ÖZGÜR ÖZEL'DEN GAZİANTEP'TE SERT MESAJ: "30 YIL MUHALEFET LİDERİ OLACAĞIMA 3 GÜN BİLE O KOLTUKTA OTURMAM"

20:03 - Siyaset