?>

Nazilli Belediyespor Kadın Futbol Takımı, play-off’lara hazırlanıyor

Nazilli Belediyespor Kadın Futbol Takımı, 2. Lig'e yükselme play-off maçları öncesinde hazırlıklarına devam ediyor.  

Spor - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Türkiye Futbol Federasyonu'ndan maçların ne zaman oynanacağına yönelik resmi açıklama gelmemesine rağmen kadın futbol takımı Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksi sahalarında hazırlıklarına devam ediyor. Gelinen süreç ile ilgili kadın futbol takımına açıklamalarda bulunan Kadın futbol takımı sorumlu yöneticisi Meltem Tuğral, "Nazilli Belediye Başkanımız Kürşat Engin Özcan'ın spora ve sporcuya verdiği destekler neticesinde bu yıl ilçemizde Nazilli Belediyespor Yönetim Kurulu'nun da büyük özverisi ile alt yapı branşları başta olmak üzere tüm spor branşlarında başarılar dikkat çekiyor. Bunlardan birisi de Kadın Futbol Takımı olarak play-off mücadelelerine kaldık. Şuan A takımın sezonu tamamlamasının ardından tesislerimizde tüm gücümüzle hazırlanmaya devam ediyoruz. Hem A takım hem altyapımız olarak amacımız kendi ligimizde şehrimizin adını mümkün olan en geniş kitleye duyurmak. Bunun için gerekli inanç, azim ve mücadele hepimizde mevcut. Play-off maçlarında başarılı olup üst lige çıkacağımız inancı ile yapacağımız mücadelede tüm Nazilli halkını bizi izlemeye davet ediyorum" ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı Tolunay Kickboks’ta Dünya Üçüncüsü Oldu

2023-05-26 10:11 - Spor

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

CHP'Lİ KILINÇ: BU SEÇİM KADIN CİNAYETLERİNE GÖZ YUMANLAR İLE "İSTANBUL SÖZLEŞMESİ YAŞATIR" DİYENLER ARASINDA OLACAK

2023-05-23 19:52 - Siyaset

CHP'li Karakoz 'Türkiye'nin Baharı' için Afyonkarahisar'a demir attı

2023-05-25 09:26 - Siyaset

Gazeteci Arif Kurt’un acı günü

2023-05-26 11:21 - Genel

Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş başhekimliğe veda etti

2023-05-30 10:58 - Sağlık

AKP’li başkan seçimleri ‘Meksika Açmazı’na benzetti

2023-05-25 10:59 - Siyaset

İl Sağlık Müdürü Şenkul, Buharkent İlçe Devlet Hastanesi'nde çalışmaları yerinde inceledi

2023-05-25 11:52 - Sağlık

Aydın İl Sağlık Müdürü Şenkul Kuşadası'ndaki sağlık çalışmalarını yerinde inceledi

2023-05-29 11:52 - Sağlık

Aydın İl Sağlık Müdürü Şenkul, çalışmaları yerinde incelemeye devam ediyor

2023-05-27 12:22 - Sağlık

İlgili Haberler

YILDIZSPOR, NAZİLLİ’DEN GENÇ OYUNCUYU TRANSFER ETTİ

11:25 - Spor

ASKF YÖNETİMİ, SÖKE’DE KULÜPLERLE BULUŞACAK

15:33 - Spor

AYDIN'DA FUTBOL ALTYAPISI İÇİN ÖNEMLİ BULUŞMA

10:06 - Spor

ASKF’DE YENİ DÖNEM: ÖMER ALTUNTAŞ, GÖREVE BAŞLADI

16:32 - Spor

NAZİLLİ BELEDİYESİ PERSONELLERİNDEN A MİLLİ TAKIM’A DESTEK VİDEOSU

14:08 - Spor

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel