?>

Nazilli Belediyespor U-19 takımı play-off bileti aldı

Nazilli Belediyespor U-19 takımı play-off bileti aldı

Spor - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Eşin Group Nazilli Belediyespor, Bölgesel Gelişim U-19 Ligi'nde normal sezonun son maçını galibiyet ile tamamlayarak play-off oynamaya hak kazandı.  Eşin Group Nazilli Belediyespor U-19 takımı Pınarbaşı Aydın Toscalı Futbol Sahası'nda misafir ettiği Uşakspor’u 3-2 mağlup etti. Ligi 2. sırada bitiren siyah-beyazlılar Türkiye şampiyonası play-off müsabakalarında oynamaya hak kazandı. Karşılaşmada gollerimizi, Baran Kaya, Fırat Yandım, Abdullah Beytaş attı. Türkiye şampiyonasında ilk maç 1 Nisan Cumartesi günü oynanacak. Türkiye finallerinin oynanacağı yer ve rakip, hafta içi çekilecek kura sonrası belli olacak.

Haftanın Öne Çıkanları

AK Parti'de son aday adayı Levent Sabancı oldu

2023-03-23 10:22 - Siyaset

Nazilli'de görkemli nişan töreni

2023-03-20 17:58 - Magazin

Önce 'aldattı' dedi, sonra 'özür' diledi

2023-03-24 12:33 - Magazin

Aydın’ın acı otu, fiyatıyla da görenlerin yüzünü buruşturuyor

2023-03-24 10:56 - Ekonomi

Ünlü ismin annesi CHP’den aday adayı oldu

2023-03-24 16:02 - Siyaset

Başkan Çerçioğlu, binlerce Aydınlı ile iftar sofrasında

2023-03-23 21:21 - Genel

Nazilli Cumhuriyet İlkokulu'nda depremzedeler için hayır panayırı düzenlendi

2023-03-25 11:19 - Genel

Burak Pehlivan'dan gövde gösterisi

2023-03-21 15:59 - Siyaset

Eşiyok: Mustafa Savaş'a rakip olmak haddimiz değil

2023-03-20 17:08 - Siyaset

BİK Aydın Şube Müdürü değişti

2023-03-20 13:00 - Genel

İlgili Haberler

YILDIZSPOR, NAZİLLİ’DEN GENÇ OYUNCUYU TRANSFER ETTİ

11:25 - Spor

ASKF YÖNETİMİ, SÖKE’DE KULÜPLERLE BULUŞACAK

15:33 - Spor

AYDIN'DA FUTBOL ALTYAPISI İÇİN ÖNEMLİ BULUŞMA

10:06 - Spor

ASKF’DE YENİ DÖNEM: ÖMER ALTUNTAŞ, GÖREVE BAŞLADI

16:32 - Spor

NAZİLLİ BELEDİYESİ PERSONELLERİNDEN A MİLLİ TAKIM’A DESTEK VİDEOSU

14:08 - Spor

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık