?>

Nazilli’de Metruk bina kalmayacak

Nazilli’de Şehri çirkinleştiren ve tehlike arz eden tüm metruk binalar yıkılacak.

Genel - 2 yıl önce

Nazilli Belediyesi İlçede bulunan metruk binaların yıkımı için çalışma başlattı.  Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik’in talimatıyla Nazilli’de belirlenen tüm metruk binalar tek tek yıkılacak. 

Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik’in talimatıyla yaptıkları saha çalışmalarında metruk binaları tespit ettiklerini belirten Fen İşleri Müdürü Necmi Süldür, “Sahada yaptığımız çalışmalarda metruk binaları bulduk. Tespitleri yapılan bu binaların sahipleri varsa onlarla gerekli anlaşmaları sağladık. Sahipsiz ise buradaki olumsuz olayların önüne geçebilmek için kararlarımızı aldık ve iki haftada bir olmak üzere yıkımlarımızı başladık. Başkanımızın göreve geldiği günden bu güne 6 metruk binanın yıkımını gerçekleştirdik. Bu gün de Belediye Başkanımızın talimatı ile Pınarbaşı Mahallesi 29 sokakta bulunan ve tehlike arz eden yedinci metruk binanın yıkımını kontrollü ve tüm önlemleri alarak gerçekleştirdik” ifadelerini kullandı. 

Halkın güvenliği ve ilçenin güzel görünmesi için Metruk Binaların yıkımını görev süreci boyunca sürdüreceklerinin altını çizen Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik; “Öncelikle müdürüme ekibine ve tüm emeği geçenlere teşekkür etmek istiyorum. Göreve geldiği ilk günden beri Nemci Müdürüm zaten bu konuda çok çalışıyor. Bu tür metruk binalar hem görüntü kirliliği hem de can ve mal güvenliğini tehdit ediyor. İşte mahalle sakinleri de buralarda, bu binanın karşısında oturanlarda burada. Korkuyorlar, sağlıklarından edişe ediyorlar. Vatandaş bilhassa geceleri bu yerlerden çok huzursuz. Bu metruk binalara gecede gündüzde kim giriyor kim çıkıyor belli değil. İçinde barındırdığı haşereler de cabası.  Dolayısıyla biz elimizden geldiği kadar müdürlerimizle birlikte ekibimizle beraber bu tür yerleri kaldırmak istiyoruz. Bunu da başaracağız. Vatandaşlarımız rahat huzur içerisinde yaşasınlar korkusuz çoluk çocukları buradan geçip gitsin istiyoruz. Dolayısıyla bu tür şeyler çok olacak bu saatten sonra bunu başaracağız. Bir teşekkürde mahallemizin muhtarı Nimet hanıma ediyorum. Kendisi gerçekten bu konuda bu mahallede çok uğraştı. Bize önceliği olan bu tür metruk evleri gösterdi. Mahalle sakinlerinin buralarda yaşadığı sıkıntıları mağduriyetlerini bizlere söyledi. Halkımızın içi rahat olsun. Bu çalışmamız Nazilli’de hiç metruk bina kalmayıncaya kadar devam edecek” dedi.Mahalle sakinlerinin memnuniyetini dile getiren Pınarbaşı Mahalle Muhtar Nimet Arığ; “mahallemiz ve mahalle sakinlerimiz için tehlike arz eden metruk binanın yıkımında öncelikle belediye başkanımız Ertuğrul Tetik’e, Fen İşleri Müdürümüze ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyoruz” diye konuştu. 

Bölgede bulunan okulun gidiş yolu üzerindeki metruk binanın yıkılıyor olmasından dolayı çok mutlu oldukları belirten kız öğrenciler ise ; “Bu binanın yıkılıyor olmasına çok sevindik. Buradan geçerken tehlikeli olduğu için korku içinde geçiyorduk. Ayağımıza taşlar takılıyor bazen de böceklerden endişeleniyorduk. İçeride kim olduğunu bilmediğimiz insanlar, sürekli olaylar yaşanıyordu, iyi ki yıkılıyor çok mutluyuz”  ifadelerini kullandılar.

Haftanın Öne Çıkanları

NAZİLLİ’DE KAHREDEN ÖLÜM

2024-11-03 12:35 - Asayiş

Germencik'e İsveçli gelin

2024-10-31 11:40 - Magazin

2024-10-28 23:11 -

2024-10-29 22:00 -

2024-10-28 23:06 -

KUŞADASI’NDA ON BİNLER CUMHURİYET İÇİN YÜRÜDÜ

2024-10-30 08:54 - Magazin

AYDINFEST GENÇLİK FESTİVALİ'NE İKİNCİ GÜNÜNDE 50 BİNDEN FAZLA AYDINLI KATILDI

2024-11-03 07:38 - Magazin

ÇİNE MEMECİK FEST, BUGÜN BAŞLIYOR

2024-11-01 14:33 - Magazin

Kayıp yaşlı kadın nehirde ölü olarak bulundu

2024-11-02 18:23 - Asayiş

Pedallar, organ bağışı için çevrildi

2024-11-04 10:32 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık