?>

Nazilli Perşembe Pazarı’nda düzenleme yapıldı

Nazilli Belediyesi, Perşembe Pazarı’nda otopark girişini kapatan tezgâhları kaldırarak esnafı daha işlek noktalara taşıdı. Başkan Yardımcısı Selahattin Yılmaz, “Hiçbir esnaf mağdur edilmedi, herkes gönüllü olarak yeni yerine geçti” dedi.

Gündem - 7 ay önce

Nazilli Belediyesi, Zafer Mahallesi’ndeki Perşembe Pazarı’nda tartışma yaratan yer değişikliğiyle ilgili SES Gazetesi’ne detaylı bir açıklama yaptı. Albay Karaibrahimoğlanoğlu Caddesi üzerindeki Katlı Otopark’ın batı kapısında uzun süredir tezgâh açan 16 pazarcının yerinin iptal edilmesi üzerine gündeme gelen olayla ilgili belediye yönetimi, kararın trafiği rahatlatmak amacıyla alındığını duyurdu.

“TRAFİĞİ RAHATLATMAK ZORUNLU HALE GELDİ”Konuya ilişkin açıklama yapan Nazilli Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Yılmaz, yapılan düzenlemenin zorunluluktan kaynaklandığını vurguladı:

“Çok katlı otoparkın batı kapısında pazar tezgâhlarının kurulması, araç giriş çıkışlarını ciddi şekilde zorlaştırır hale gelmişti. Acil durumlarda ise müdahaleyi engelleyen bir noktaya geldi. Bu nedenle trafiği rahatlatmak için oradaki 18 esnafımıza yine pazarın en güzel ve en işlek yerlerini ayarladık.”

Yılmaz, pazarcıların mağdur edilmediğini, aksine daha merkezi bir alana taşındıklarını ifade ederek şu sözlere yer verdi:

“Esnafa durum tüm sebepleriyle anlatıldı. Başka bir sokak açılarak tezgâh kurabilecekleri belirtildi. Esnafımız da gönül rızasıyla yeni yerlerine geçti. Hiçbir sorun yaşanmadı.”

SALI PAZARI İÇİN DE DÜZENLEME YOLDAYılmaz, benzer bir trafik sorununun Salı Pazarı’nda da bulunduğunu, burada da herhangi bir sıkıntı yaşanmadan düzenleme yapılması için çalışma yürütüldüğünü söyledi:

“Orada da acil durumlarda sıkıntı yaratabilecek bir yapı var. Esnafı mağdur etmeden, müşteri alışkanlığını da göz önünde bulundurarak yeni bir alan üzerinde çalışıyoruz. Amacımız halka ve esnafa zorluk çıkarmak değil.”

Belediye yönetimi, Perşembe Pazarı’ndaki düzenlemenin kalıcı olduğunu ve yapılan planlamayla hem trafik akışının hem de pazar düzeninin iyileştirildiğini belirtti. Pazarcıların ise yeni yerlerinde satışlarına sorunsuz şekilde devam ettiği ifade edildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Yabancılara yönelik ücretsiz sağlık hizmeti sona eriyor

2025-11-28 12:22 - Sağlık

Aydın esnafına müjde! Künkcü: “Esnafa 2,5 Milyon TL’lik makine kredisi 2026’da başlıyor”

2025-12-04 12:30 - Gündem

Künkcü, Mesleki Eğitim Zirvesinde Aydın’a yakışan temsiliyet gösterdi

2025-12-01 14:46 - Gündem

Akaryakıta peş peşe indirim

2025-11-28 11:43 - Ekonomi

Aydın’da ulaşıma yapılan yüzde 20’lik zam yetersiz bulundu

2025-12-02 14:26 - Ekonomi

ANAHTAR PARTİ BOZDOĞAN İLÇE BAŞKANI SEFER UYSAL: “EŞİTLİK LÜTUF DEĞİL, HAKTIR”

2025-12-03 14:25 - Gündem

CHP’DEN NET ÇIKIŞ: “MEZARLIK HİZMETLERİ BÜYÜKŞEHİRİN GÖREVİDİR, SORUMLULUKTAN KAÇILAMAZ!”

2025-11-28 15:11 - Siyaset

CHP’li Meclis Üyesi Akbulut’tan Candemir’e yönelik iddialara suç duyurusu

2025-12-03 16:20 - Siyaset

Büyükşehir Belediyesi Sahada Görünmedi: Yağışta Müdahaleyi Didim Belediyesi Üstlendi

2025-11-30 13:00 - Gündem

AK Parti Efeler down sendromlu bireylerle buluştu

2025-12-03 10:37 - Gündem

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık