?>

Nazilli’ye bakanlıktan 505 yeni çöp konteyneri

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın talimatı ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum tarafından ilçeye gönderilen 505 adet yeni çöp konteyneri için teşekkür etti.   

Genel - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın talimatı ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından Nazilli Belediyesi’ne 505 adet yeni çöp konteyneri gönderildi. Temizlik İşleri Müdürlüğü Şantiyesi’ne giderek saha personelleri ile bir araya gelen Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; ”Cumhurbaşkanımıza, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Murat Kurum beyefendiye çok teşekkür ediyoruz. Nazilli halkının çöp toplama hizmetlerinde kullanılmak üzere 505 adet çöp konteyneri göndermişlerdir. Hem Nazilli halkımıza hem Temizlik İşleri Müdürlüğümüze hayırlı uğurlu olsun. Devletimizin her zaman yanımızda olduğunu gösteren çalışmalardan bir tanesi. Dün seçim sonuçlarını kutladık. Bugün de böylesine güzel hediyelerle bizi taçlandırdılar. Sayın Cumhurbaşkanımıza ve Bakanımıza çok teşekkür ediyorum. Nazillimize hayırlı olsun” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı Tolunay Kickboks’ta Dünya Üçüncüsü Oldu

2023-05-26 10:11 - Spor

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

CHP'Lİ KILINÇ: BU SEÇİM KADIN CİNAYETLERİNE GÖZ YUMANLAR İLE "İSTANBUL SÖZLEŞMESİ YAŞATIR" DİYENLER ARASINDA OLACAK

2023-05-23 19:52 - Siyaset

CHP'li Karakoz 'Türkiye'nin Baharı' için Afyonkarahisar'a demir attı

2023-05-25 09:26 - Siyaset

Uzunırmak'tan Sinan Ogan'a Tepki

2023-05-22 17:25 - Siyaset

Gazeteci Arif Kurt’un acı günü

2023-05-26 11:21 - Genel

AKP’li başkan seçimleri ‘Meksika Açmazı’na benzetti

2023-05-25 10:59 - Siyaset

Söke’nin eski belediye başkan yardımcısı Karakaş, sevinç ve hüznü aynı anda yaşadı

2023-05-22 17:46 - Genel

İl Sağlık Müdürü Şenkul, Buharkent İlçe Devlet Hastanesi'nde çalışmaları yerinde inceledi

2023-05-25 11:52 - Sağlık

Aydın İl Sağlık Müdürü Şenkul Kuşadası'ndaki sağlık çalışmalarını yerinde inceledi

2023-05-29 11:52 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık