?>

Nazilli'de budanan ağaçlar ihtiyaç sahiplerine yakacak oluyor

Nazilli'de budanan ağaçlar ihtiyaç sahiplerine yakacak oluyor

Gündem - 4 yıl önce

Nazilli Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Devlet Karayolu başta olmak üzere ilçe genelinde tehlike arz eden noktalarda ağaç budama işlemi yaparak ihtiyaç sahibi ailelere yakacak yardımlarını ulaştırıyor. Sosyal belediyecilik alanında yaptığı çalışmalar ve kamu yararına sunduğu hizmetlerle vatandaşın takdirini toplayan Nazilli Belediyesi, kış aylarında ihtiyaç sahibi aileleri yalnız bırakmıyor. İlçe genelinde tehlike arz eden noktalarda ağaç budama işlemi yapan Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, toplanan ağaçları şantiyeye götürerek yakacak olarak kullanıma hazır hale getiriyor. Yapılan çalışma ile bugüne kadar yüzlerce ihtiyaç sahibi aileye ulaşıldığını dile getiren Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; “Saha ekiplerimiz can ve mal güvenliğinin sağlanması adına düzenli olarak kuruyan ve tehlike oluşturan ağaçların budama işlemlerini gerçekleştiriyor. Kış aylarının gelmesi ile birlikte belediyemize yakacak talebinde bulunan ailelerimiz vardı. Bizlerde gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaşmak için gerekli çalışmalarımızı yaparak şantiyemizde yakacak olan hazırlanan odunlarımızı ailelerimize götürdük. Tüm ekip arkadaşlarıma çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

Aydınspor’dan Rektör Aldemir’e ‘forma’ jesti

2022-01-03 15:49 - Spor

ADÜ Ziraat Fakültesi'nde İş ve Meslek Hayatına Giriş Eğitimi gerçekleştirildi

2022-01-05 10:11 - Eğitim

Aydın Zafer Partisi’nde kritik atama

2022-01-05 13:08 - Siyaset

Satrançta Aydın şampiyonları belli oldu

2022-01-03 15:57 - Spor

Yılın ilk deve güreşi İncirliova’da yapıldı

2022-01-03 10:10 - Kültür - Sanat

CHP Söke Kadın Kolları dur durak bilmiyor

2021-12-31 09:21 - Siyaset

Katliam gibi kazada ölüm son sürat geldi, o anlar kameraya yansıdı

2022-01-04 12:14 - Asayiş

Köşk’te trafik kazası: 3 yaralı

2022-01-04 17:57 - Asayiş

Gençler, 'Emekten Değere' projesi kapsamında ev hanımları ile buluştu

2021-12-31 12:00 - Gündem

Aydın'da yılbaşı yoğunluğu

2021-12-31 17:38 - Gündem

İlgili Haberler

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

Günün Manşetleri

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset