?>

Okuma yazmayı öğrendi, ilk mektubunu İl Sağlık Müdürlüğü’ne yazdı

Aydın’da yaşayan birinci sınıf öğrencisi İrem ve Kerem kardeşler, okuma yazmayı öğrendikten sonra ilk mektuplarını, Aydın İl Sağlık Müdürlüğü’ne yazdı. Anlamlı bir mektup gönderen kardeşler, her zaman gece gündüz çalışan doktorlara teşekkür ettiler.   

Genel - 2 yıl önce

Uğur Eser   AYDIN (İHA) - Aydın’da okuma yazma öğrenen ilkokul 1. sınıf öğrencisi İrem, anlamlı bir adım atarak Aydın İl Sağlık Müdürlüğü’ne duygusal bir mektup yazdı. İlk kez bir mektup yazan küçük kız, mektubunda sağlık çalışanlarının gece gündüz demeden yaptıkları özverili çalışmalarını överken, İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul nezdine tüm doktorların yeni yılını kutladı.  İrem ve kardeşi Kerem, mektuplarında “Sevgili doktorum, ilk yeni yıl mesajımı gece gündüz demeden bizler için çalışan doktorlarımıza yazmak istedim. Ben artık okuyorum ve yazıyorum. Aileme ve ülkeme faydalı bir insan olmayı diliyorum. Yeni yılınızı kutluyorum. İrem ve Kerem Kardeşim” ifadelerine yer verdi.  İl Sağlık Müdürlüğü, İrem ve Kerem'in duygusal mektupları için teşekkür ederek, çocukların bu nazik hareketlerinin takdirle karşılandığını belirtti. Sağlık Müdürlüğü ayrıca, tüm çocuklara sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir gelecek temennisinde bulunarak, başarı dolu yıllar geçirmelerini diledi. 

Haftanın Öne Çıkanları

İşyerinde ruhsatsız şarjörlü av tüfeği ele geçirildi

2023-12-29 17:05 - Asayiş

Emekli polis memuru kalbine yenildi

2023-12-30 17:32 - Genel

Zeki İnal, sanayi esnafını ziyaret etti

2024-01-02 14:59 - Siyaset

Kuşadası'nda Özer Türk Stadı yenileniyor

2023-12-30 14:50 - Spor

2024-01-03 08:54 - Köşe Yazısı

Aydın, yarım asırlık terzisini kaybetti

2023-12-30 12:55 - Genel

Forum Aydın için konkordato kararı

2023-12-28 17:05 - Ekonomi

Ertürk’ten doktora yapılan saldırıya tepki

2023-12-28 16:51 - Siyaset

Yaşar Baş, sıkmadık el bırakmadı

2024-01-04 11:09 - Siyaset

Başak Koleji öğretmenleri, gönüllerince eğlendi

2024-01-04 13:23 - Kültür - Sanat

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık