?>

Palyatif bakım merkezinde yatak sayısı 18’e yükseldi

Palyatif bakım merkezinde yatak sayısı 18’e yükseldi

Sağlık - 4 yıl önce

Uğur Eser AYDIN (İHA) - Her gün yüzlerce vatandaşa hizmet veren Aydın Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi’nde hizmet veren Palyatif Bakım Merkezi’nin yatak sayısı 18’e yükseldi. Son 3 yılda sağlık imkanlarındaki başarısı ile yaklaşık yüzde 50 büyüme kaydeden Aydın, sevk eden değil sevk alan bir il olma yolunda hızla ilerlerken mevcut hastanelerin de altyapısı güçlenmeye devam ediyor. Bu çerçevede Söke ilçesinde hizmet veren Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi Palyatif Bakım Merkezi’nin 14 olan yatak sayısı da 18’e yükseldi. Yapılan fiziki iyileştirme ile birlikte vatandaşlara daha iyi hizmet verilmesi amaçlanırken konu ile ilgili Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi’nden yapılan açıklamada “Palyatif bakım, ciddi, kronik bir hastalıkla yaşamak için çaba sarf eden hastaların stres faktörlerini en aza indirgeyerek mevcut semptomların azaltılması ve yaşam kalitesinin artırılması amaç edinilerek uygulanan özelleştirilmiş tıbbi bakım hizmetidir. İl Sağlık Müdürlüğümüzün desteğiyle Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesinin 14 yataklı olarak hizmet veren Palyatif Bakım Merkezi gerekli şartlar sağlanarak 18 yataklı olarak yeni ruhsatı ile tescil edilmiştir. Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi olarak Palyatif Bakım İhtiyacı olan hastalara daha kaliteli ve verimli hizmet vererek yaşam kalitelerini arttırmak için kapasitesi arttırılan servisimiz ile sağlık hizmeti vermeye devam etmekteyiz” ifadeleri yer aldı.
Haftanın Öne Çıkanları

Nazilli Sağlık Hizmetleri MYO öğrencilerinden ‘Engelsiz Eğleniyoruz Projesi’

2022-05-17 12:18 - Gündem

Söke’de acil servis birimi güçlendirildi

2022-05-20 13:14 - Sağlık

Multi Clinic Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi açıldı

2022-05-14 17:14 - Gündem

Didim'de 19 Mayıs etkinliklerine yoğun katılım

2022-05-20 10:22 - Gündem

Masal Garden hizmete açıldı

2022-05-16 12:48 - Gündem

Kuyucak Belediyesi “Hoşgeldin Bebek” ziyaretlerini sürdürüyor

2022-05-18 10:57 - Gündem

Didim Vegfest pandemiden sonra yeniden başladı

2022-05-20 16:20 - Kültür - Sanat

1150 öğrenci 76 öğretmen peş peşe 2 marşı hep bir ağızdan okudu

2022-05-18 17:50 - Gündem

Buharkent’te yarış otomobilleri görücüye çıktı

2022-05-16 10:36 - Spor

Uğur Soğutma, "İndirimlere devam" kararı aldı

2022-05-18 18:36 - Gündem

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem