?>

Söke Belediyespor Masa Tenisi'nde sezonu 5 kupayla kapattı

Söke Belediyespor Masa Tenisi'nde sezonu 5 kupayla kapattı

Spor - 3 yıl önce

Levent Tuncer   AYDIN (İHA) - Söke Belediyespor, Masa Tenisi'nde 4 kategoride derece yapmayı başararak sezonu beş kupayla tamamladı.    Yıldız erkekler kategorisinde ikincilik, genç erkeklerde birincilik, büyük erkeklerde ikincilik elde eden Söke Belediyespor masa tenisi takımı; Veteranlar kategorisinde çifte kupa aldı. Hafta sonunda oynanan maçlarda Söke Belediye Spor (A) takımı birinci, Söke Belediye Spor (B) takımı ise üçüncü oldu. Söke Belediyespor Masa Tenisi takımları antrenörü Servet Aydın, başarılı bir sezonu daha geride bıraktıklarını belirterek başarılı sonuçlar almayı başaran tüm sporcularını kutladı. 

Haftanın Öne Çıkanları

KKTC’nin yeni havayolu Fly KHY’nin ilk uçağına duygulandıran isim

2023-03-14 12:06 - Dünya

Eşini aldatan başkan istifa etti

2023-03-16 10:13 - Siyaset

İYİ Partili Sezgin'den astsubayların tazminat talebine güçlü destek

2023-03-17 16:35 - Siyaset

AK Parti Genel Merkezi’nden Mustafa Gökçe’ye veto

2023-03-17 13:43 - Siyaset

Tümer Apaydın CHP'den aday adaylığını açıkladı

2023-03-17 22:01 - Siyaset

İş insanı Mustafa Akıllı AK Parti'den aday

2023-03-16 16:15 - Siyaset

Aydınlı iş adamı Engin Meriç AK Parti'den aday adayı oldu

2023-03-18 16:54 - Siyaset

Duygu Göğde, AK Parti’den milletvekili aday adayı oldu

2023-03-17 13:47 - Siyaset

BİK Aydın Şube Müdürü değişti

2023-03-20 13:00 - Genel

Aydın'da gençler Bocce'de ter döktü

2023-03-15 17:51 - Spor

İlgili Haberler

YILDIZSPOR, NAZİLLİ’DEN GENÇ OYUNCUYU TRANSFER ETTİ

11:25 - Spor

ASKF YÖNETİMİ, SÖKE’DE KULÜPLERLE BULUŞACAK

15:33 - Spor

AYDIN'DA FUTBOL ALTYAPISI İÇİN ÖNEMLİ BULUŞMA

10:06 - Spor

ASKF’DE YENİ DÖNEM: ÖMER ALTUNTAŞ, GÖREVE BAŞLADI

16:32 - Spor

NAZİLLİ BELEDİYESİ PERSONELLERİNDEN A MİLLİ TAKIM’A DESTEK VİDEOSU

14:08 - Spor

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık