?>

Söke’de okul kantinleri denetlendi

Aydın’ın Söke ilçesinde öğrencilerin okulda sağlıklı gıda tüketmeleri ve hijyenik ortamlarda alışveriş yapmaları amacıyla okul kantinleri denetlendi.

Genel - 3 yıl önce

Uğur Eser -Levent Tuncer  AYDIN (İHA) - Her gün binlerce öğrenciye hizmet veren okul kantinlerinde Söke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince denetimler başladı. Muhtemel gıda kaynaklı hastalıkların önlenmesi ve öğrencilerin hijyenik ortamlarda alışveriş yapması amacıyla denetimler gerçekleştirilirken, ekipler gıda ürünlerini tek tek inceledi. Ürünlerin “okul gıdası” standartlarına uygun olup olmadığı da bakılırken ürünlerin son tüketim tarihi ve etiket kontrolleri yapıldı. Hijyen, çalışma ortamı gibi konularda denetimler de gerçekleştirilirken kantin işletmecilerine öğrenci sağlığını tehdit eden ürünlerin satışına müsaade edilmediği hatırlatıldı. Yönetmeliğe aykırı hareket eden kantincilere ise cezai işlem uyguladı. Öğrencilerin okulda sağlıklı gıda tüketmeleri ve hijyenik ortamlarda alışveriş yapmaları adına kantin denetimlerinin yıl boyunca devam edeceği öğrenildi.  Denetimler ile ilgili Söke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’nden yapılan sosyal medya paylaşımına "Okul Kantinlerimiz gıda mühendislerimizce aralıksız denetleniyor" notu düşüldü. 

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı iş insanı Demir’e ‘Milli Başarı' ödülü’

2023-12-02 23:11 - Ege

İbrahim Gürdal, belediye personeliyle vedalaştı

2023-12-01 15:50 - Siyaset

Biri CHP'den, biri AK Parti'den

2023-12-04 16:53 - Siyaset

Yetişkin, anketlerde öne çıkıyor

2023-12-02 11:37 - Siyaset

MHP'li Başkan Adayı, AK Parti ile Yapılan İttifakı Yorumladı: "Talihsiz İttifak"

2023-12-07 14:12 - Siyaset

Başkan Dinçer hayatını kaybetti

2023-12-07 19:16 - Genel

İYİ Parti, CHP ile iş birliğine "HAYIR" dedi!

2023-12-04 19:58 - Siyaset

Yeni stadyum projesi bakanlık onayı bekliyor

2023-12-01 14:20 - Spor

Zeki İnal'dan gövde gösterisi

2023-12-04 07:51 - Siyaset

Çerçioğlu Ve Yetişkin Forum'da birlikte görüntülendi

2023-12-02 16:25 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık