?>

Söke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden zeytin üreticilerine 'budama' uyarısı

Söke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından zeytin üreticilerine budama konusunda uyarılarda bulunarak, "Budama ağacın ömrünü uzatır, mahsulün miktarını arttırır" ifadelerine yer verildi.   

Genel - 2 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Önemli tarım kentlerinden olan Aydın’da zeytin sezonunun bitmesi ile birlikte zeytin ağaçlarını budama dönemi de gelirken Söke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri zeytin üreticilerine budama konusunda uyarılarda bulundu. Konuyla ilgili Söke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "Unutmayın budama ağacın ömrünü uzatır, mahsulün miktarını arttırır. Budama zamanı yaklaşırken zeytinlerde 2 yılda bir yapacağınız budama hem ağacınızın daha genç kalmasını, hem de daha fazla mahsul elde etmenizi sağlar. Budama yaptığımız aletleri her budama yaptığımız ağaç sonrası yüzde 5’lik sodyum hipoklorit eriği veya yüzde 1’lik bordo bulamacı ile dezenfekte edelim. Hasatlık bulaşığının önlemini alalım. Budama sonrası ağaçları bakırlı preparatlarla ilaçlayalım" ifadelerine yer verildi. Öte yandan budama konusunda ayrıntılı bilgi almak isteyen üreticiler Söke İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne davet edildi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Yaşar Baş, İYİ Parti Köşk Belediye Başkan Adayı olarak açıklandı

2024-01-17 11:39 - Siyaset

Başkan Özsu, "Terörist müsveddelerine gereken cevap verilecektir"

2024-01-15 10:27 - Siyaset

İlk Zeybek Haber Yazdı

2024-01-16 11:58 - Siyaset

İYİ Parti Aydın’da isyan bayrağı

2024-01-18 12:50 - Siyaset

Hayırseverden Söke Devlet Hastanesi'ne cihaz desteği

2024-01-17 15:16 - Sağlık

Burak Pehlivan'ın Videosu Beğeni Topladı

2024-01-16 11:17 - Siyaset

Aydın’da 37 işletme cezadan kaçamadı

2024-01-16 15:23 - Sağlık

Vali Canbolat, Aydın Şehir Hastanesi’nde incelemelerde bulundu

2024-01-18 10:52 - Sağlık

Süleyman Bülbül Nazilli halkına yalan mı söylüyor?

2024-01-15 13:31 - Siyaset

Ünlü televizyoncunun tercihi Kuşadası oldu

2024-01-16 10:31 - Magazin

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel