?>

Spor şehri Aydın’a şampiyonluk kazandırdılar

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Aydın tenis takımı, Antalya’nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen Analig Tenis Türkiye Finalleri’ni şampiyon olarak tamamladı.

Spor - 3 yıl önce

Uğur Eser   AYDIN (İHA) - Antalya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün ev sahipliğinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Osman Bayrakdar Sezonu Tenis Türkiye Final Müsabakaları tamamlandı. Birbirinden çekişmeli, heyecanlı geçen maçlar sonunda Aydın takımı şampiyon oldu. 

 Konu ile ilgili Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “Şampiyon Spor Şehri Aydın. GSB Antalya koordinasyonunda gerçekleşen Analig GSB Tenis Türkiye Finalleri'nde Aydın takımımız büyük bir zafer kazandı. Şampiyonluk kupasını kaldıran sporcularımızı ve antrenörümüzü gönülden tebrik ederiz. Başarılarıyla gurur duyuyoruz” ifadeleri yer aldı. 

Haftanın Öne Çıkanları

Dengesizler Yine Yalan Yazdı

2023-08-23 11:03 - Siyaset

İddiaların hedefi olan o personel konuştu: "Kardeşimle beni sevgili gibi gösterdiler"

2023-08-23 16:42 - Genel

Emekli öğretmen Derici vefat etti

2023-08-26 12:40 - Genel

Müdür Şenkul, istasyonda incelemelerde bulundu

2023-08-26 16:09 - Sağlık

Efeler Belediyesi eş-dost-akraba kıskacında!

2023-08-22 12:16 - Siyaset

Kuşadası'nda plajlar halkın kullanımında

2023-08-21 16:59 - Genel

Adnan Menderes Barajı, alarm veriyor

2023-08-25 12:00 - Genel

ANALİG Türkiye Badminton şampiyonları belli oldu

2023-08-21 11:33 - Spor

Aydın’a 3 yeni vali yardımcısı

2023-08-24 11:16 - Genel

Gölbaşı Belediye Başkan Yardımcısı Tanrıverdi Görevden Alındı

2023-08-21 09:29 - Genel

İlgili Haberler

YILDIZSPOR, NAZİLLİ’DEN GENÇ OYUNCUYU TRANSFER ETTİ

11:25 - Spor

ASKF YÖNETİMİ, SÖKE’DE KULÜPLERLE BULUŞACAK

15:33 - Spor

AYDIN'DA FUTBOL ALTYAPISI İÇİN ÖNEMLİ BULUŞMA

10:06 - Spor

ASKF’DE YENİ DÖNEM: ÖMER ALTUNTAŞ, GÖREVE BAŞLADI

16:32 - Spor

NAZİLLİ BELEDİYESİ PERSONELLERİNDEN A MİLLİ TAKIM’A DESTEK VİDEOSU

14:08 - Spor

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık