?>

Tetik mazbatasını aldı, devir teslim töreni yapıldı

Cumhuriyet Halk Partisi’nin Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, mazbatasına kavuştu. Tetik mazbatasını aldıktan sonra belediye binasına giderek Kürşat Engin Özcan’dan görevi teslim aldı.

Siyaset - 2 yıl önce

Nazilli Adliyesi Konferans Salonu'nda düzenlenen törende konuşan Tetik, kendisini destekleyenlere teşekkür ederek, kentte yaşayan her bir ferdin temsilcisi olacağını ve şehri vatandaşlarla birlikte yöneteceğini söyledi. Konuşmasının ardından Tetik’e mazbatasını, İlçe Seçim Kurulu Başkanı Zeynep Mert Dilsiz verdi. Törene, CHP Aydın milletvekilleri Süleyman Bülbül, Evrim Karakoz, İl Başkanı Hikmet Saatçı, İlçe Başkanı Sema Aslıhan Ökmen, parti yöneticileri ve vatandaşlar katıldı. Törenin ardından İstasyon Meydanı’na geçen Tetik, Atatürk Anıtı’na çelenk bıraktı. Daha sonra belediyeye geçen Tetik, burada belediye personelince karşılandı. İLK TEŞEKKÜR VATANDAŞA Belediye Meydanı’nda toplanan halka konuşma yapan Tetik, sosyal belediyecilik anlayışla kenti marka şehir yapacaklarının sözünü vererek “Hepiniz hoş geldiniz var olun hepinize çok çok teşekkür ediyorum. Değerli hemşerilerim seçimler bitti, seçimler demokrasinin bir gereği olacak. Birileri kazanacak birileri kaybedecek ama Nazilli de kaybeden olmadı arkadaşlar. Nazilli’de herkes kazandı. Çünkü Türkiye’de görülmemiş bir şekilde olgun saygılı müthiş bir seçim süreci geçirildi. Tüm partilerimize tüm aday arkadaşlarımıza bu anlamda çok çok teşekkür ediyorum. Nazilli’de ne olduğunu Türkiye’ye göstereceğim. Bana destek veren vermeyen, oy veren vermeyen herkes bundan sonra benim yanımdadır hemşerimdir, hepsine çok çok teşekkür ediyorum ben hepiniz için varım. Bana öyle bir sorumluluk yüklediğiniz ki inanılmaz bir sorumluluk inanılmaz bir destek ve bu destekle birlikte ben hepiniz için ayrı koldan çalışacağım. Bundan sonra Nazilli Belediyesi hepimizin belediyesidir hepimiz beraber yöneteceğiz. Halkçı bir belediyecilik gelecek, sosyal bir belediyecilik gelecek. İnanın buna hepimiz hep beraber çok mutlu olup Nazilli’yi Türkiye’de marka bir şehir yapacağız.” ifadelerini kullandı. “YARDIM ETMEYE HAZIRIZ” Makama geçen Tetik, görevi önceki dönem Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan’dan devraldı. Özcan devir konuşmasında Başkan Tetik’e çiçek vererek tebrik etti. Yeni görevinin hayırlı olmasını dileyen Özcan “ Yapılan yerel seçimlerde Nazilli halkı demokratik hakkını kullanarak tercihini yaptı. Bugün itibarıyla mazbatısını alan başkanımız görevine başlamıştır. Sayın başkanım, hayırlı uğurlu olsun. Nazilli için ne yapılması gerekiyorsa, süreçteki gibi tecrübemiz ile her zaman yanınızdayız. Bir telefon kadar yakınız.” dedi. “HERKESTEN YARDIM ALACAĞIZ” Özcan’a emekleri için teşekkür eden Başkan Tetik, “ Kürşat Başkanımıza çok teşekkür ediyorum. Ve şuna söz veriyorum ki Kürşat Başkanımın bıraktığı yerden Nazilli’yi daha iyi yerlere götürmek için hep beraber hareket edeceğiz. Şimdiye kadar başkanımın Nazilli’mize yaptığı hizmetler için çok teşekkür ediyorum. Hizmet bir sıra. Bugün ben yaparım yarın bir başkası yapar. Ben Kürşat başkanımdan hizmet görevini devralıyorum. Nazilli’yi hakkettiği yere getirmek için çalışıcam. Ve şunu biliyorum ki çok büyük sorumluluk var. Ben buraya oturduktan sonra artık tüm Nazilli’nin belediye başkanıyım, tüm Nazilli için çalışacağım. Başkanımın da söylediği gibi herkesten yararlanacağız. Bütün halkımızla beraber yöneteceğiz, eski başkanlarımızdan eski çalışanlarımızdan yardım alacağız ve Nazilli’yi bir marka şehir yapacağız hiç merak etmeyin. “ şeklinde konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

SULTANHİSAR MHP’DE ‘ZİMMET’ SUÇLAMASI

2024-03-28 15:45 - Siyaset

Behçet yine çuvalladı: Belediye arsalarını en yakınları toplamış

2024-03-28 16:23 - Siyaset

AKP’nin burun farkıyla kazandığı İncirliova’da skandal

2024-04-03 11:40 - Siyaset

Söke’de hayvan hırsızları yakalandı

2024-04-04 13:45 - Asayiş

Savaş, AK Parti'de bir ilke imza attı

2024-04-02 13:07 - Siyaset

Efeler Belediye Meclis Üyelerinin dağılımı belli oldu

2024-04-03 17:07 - Siyaset

Pehlivan istifa etti

2024-04-02 19:36 - Siyaset

Seçimi kaybetti, komşusuna saldırdı

2024-04-02 16:24 - Siyaset

“İlk sandıklar açılınca Behçet telefonunu kapatır, ortadan kaybolur”

2024-03-29 12:32 - Siyaset

Bedava doğalgaz bitti

2024-03-29 17:15 - Gündem

İlgili Haberler

CHP AYDIN’A BAŞKAN ARIYOR: KAPILAR YILDIZ’IN YÜZÜNE KAPANDI

18:13 - Siyaset

ATABAY İDDİALARA SON NOKTAYI KOYDU: “AKTİF SİYASETTE OLMAYACAĞIM”

14:45 - Siyaset

MHP'Lİ CİHANGİROĞLU'NDAN KONGRE MESAJI

14:40 - Siyaset

AK PARTİ BOZDOĞAN KADIN KOLLARI’NDA GÖREV DEĞİŞİMİ

10:18 - Siyaset

MHP AYDIN'DA İLÇE KONGRELERİ İÇİN START VERDİ

20:17 - Siyaset

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel