?>

Umurlu-Armutlu yolu sıcak asfalta kavuştu

Aydın Büyükşehir Belediyesi ekipleri Efeler ilçesinde bulunan Umurlu - Armutlu yolunda sıcak asfalt çalışmalarına başladı.

Genel - 3 yıl önce

Uğur Eser   AYDIN (İHA) - Aydın Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde vatandaşlar için daha güvenli ve konforlu yollar oluşturmaya devam ediyor. Yatırımlarına her geçen gün bir yenisini daha ekleyen Büyükşehir, Efeler ilçesi Umurlu-Armutlu yolunu sıcak asfalt ile buluşturuyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu; ‘‘Vatandaşlarımızın en iyiyi hak ettiğini bilerek yol yapım ve yenileme çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz’’ dedi.   

Vatandaşlar, yapılan hizmetlerden oldukça memnun olduklarını belirterek hızlı, planlı ve koordineli bir şekilde sürdürülen çalışmalar için Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Haftanın Öne Çıkanları

Tanınmış Aileye Dolandırıcı Kardeş Şoku

2023-06-19 09:00 - Genel

Aydın'ın Tanınmış Ailesi Hakkında Şok İddia 

2023-06-15 17:23 - Genel

O Ziyaret Meclise Taşındı

2023-06-21 10:20 - Siyaset

Ünlü isimlerin tercihi Kuşadası

2023-06-22 12:48 - Magazin

2023-06-17 09:22 - Resmi Reklam

CHP Efeler'de iki aday yarışacak

2023-06-22 09:51 - Siyaset

Muhtarlık için adaylığını şimdiden açıkladı

2023-06-19 15:33 - Siyaset

Söke Hayvan Pazarı'nda satıcılar müşterilerini bekliyor

2023-06-21 15:45 - Genel

Bıçak bileme ustalarının Kurban Bayramı mesaisi

2023-06-20 11:58 - Genel

Yağışlar, Söke Ovası’nda pamuğa mantar getirdi

2023-06-19 15:40 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık