Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Adıyaman Valiliği görevinden Aydın Valiliği görevine atanan Vali Dr. Osman Varol’a hayırlı olsun ziyaretleri sürüyor. Göreve başladığı günden bu yana sergilediği hızlı ve etkin performansla dikkat çeken Varol, kentteki kurum ve birimlerle kurduğu ilişkilerin yanı sıra Aydın protokolündeki isimlerle de birebir temaslarıyla öne çıkıyor. Varol, Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, Kuyucak Belediye Başkanı Uğur Doğanca, Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı ve Karacasu Belediye Başkanı Mustafa Büyükyapıcı’yı makamında ağırlayarak hayırlı olsun dileklerini kabul etti.
KURUMLAR ARASI İŞ BİRLİĞİ GÖRÜŞÜLDÜ
Aydın Valiliği’nin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada görüşmenin detaylarına yer verildi. Ziyarette devam eden yatırımlar, yürütülen öncelikli projeler ve kurumlar arası iş birliği konularının ele alındığı bildirildi. Vali Varol’un hizmetlerin vatandaş odaklı anlayışla yürütülmesinde merkezi ve yerel yönetim arasındaki güçlü koordinasyonun önemine vurgu yaparak belediye başkanlarına çalışmalarında başarılar dilediği aktarıldı.