Kuşadası Belediyesi İbramaki Sanat Galerisi, doğanın bin bir rengini ve arkeolojinin izlerini sanatla buluşturan anlamlı bir sergiye ev sahipliği yapmaya başladı. Emekli arkeolog Songül Erbay’ın 25 yıllık meslek yaşamı boyunca gerçekleştirdiği arkeolojik kazılar, araştırma gezileri ve doğa yürüyüşleri sırasında topladığı doğal materyallerden oluşan “Doğadan Tabloya Dönüşenler: Doğa ve Arkeoloji” adlı sergi, İbramaki Sanat Galerisi'nde açıldı.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR