Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kent genelinde sürdürülen yol yenileme ve parke taşı döşeme çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR