Kuşadası Belediyesi tarafından İkinci Bahar Merkezi’nde düzenlenen “Sağlıklı Olmak İçin Nasıl Beslenmeliyim?” konulu söyleşi, 60 yaş üstü vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Uzman Diyetisyen Aysen Arıcan’ın katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, sağlıklı yaşamın temel taşlarından biri olan doğru beslenme tüm yönleriyle ele alındı.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR