?>

82 yaşındaki hayırseverden 3,5 milyonluk dev destek

82 yaşındaki hayırseverden 3,5 milyonluk dev destek

Sağlık - 5 yıl önce

Kuşadası diyaliz merkezi için imzalar atıldı Aydın’ın Kuşadası ilçesinde yaşayan 82 yaşındaki Adviye Acun, 3 yıl önce vefat eden eşinin vasiyetini yerine getirerek, Kuşadası’na yapılacak olan diyaliz merkezi için 3,5 milyon lira bağışta bulundu. Aydın İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Kuşadası’nda hayırsever Adviye Acun’un bağışı ile hayata geçirilecek diyaliz merkezinin protokolü imzalandı. Vefat eden eşinin vasiyetini yerine getiren hayırsever Adviye Acun, Kuşadası Devlet Hastanesi içerisinde yapılacak olan diyaliz merkezinin yapımı için 3,5 milyon TL bağışta bulundu. Hayırsever Adviye ve Ertuğrul Acun çiftinin isimlerinin verileceği merkezin yapımı için Aydın Valiliği’nde protokol töreni düzenlendi. Törende, Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, Aydın İl Sağlık Müdürü Osman Açıkgöz ve hayırsever Adviye Acun, arasında hazırlanan protokol imzalandı. Kuşadası’nda 25 cihaz kapasiteli diyaliz merkezinin yapılacağını ifade eden Vali Aksoy; “Kuşadası ilçemizde hastanemize bitişik olarak hayırseverimiz tarafından yapılacak olan 25 cihaz kapasiteli bir diyaliz merkezi gerçekleştireceğiz. Yapılacak olan bu merkez bölgede ihtiyacı olan hastalarımıza önemli bir hizmeti sunmuş olacak. Bu hem kendi vatandaşlarımıza hem de turistlerden ihtiyacı olan varsa onlara da hizmet sunacak olan bir bina. Böylesine önemli sağlık alanında ihtiyaç duyulan konuda bizlere destek oldukları için ve bu örnek davranışından dolayı değerli hayırseverimiz Adviye Hanıma teşekkür ediyorum. Bugün bu desteği imza altına alacağız ve en kısa zamanda da yapımını gerçekleştirerek Kuşadası’nda hizmete sunacağız. Değerli hayırseverimiz yaklaşık 3,5 milyon TL değerinde bir katkıda bulunacak. Bu sürecin olgunlaşmasında katkısı olan İl Sağlık Müdürlüğü, Kuşadası hastanemizin değerli yöneticileri ve tabi ki hayırseverimize ve onun değerli ailesine teşekkür ediyoruz. İnşallah en kısa zamanda bunu hizmete kavuşturmanın sevincini yaşayacağız” dedi. “Eşimin dediğini yaptım” 3 yıl önce vefat eden eşi Ertuğrul Acun’un vasiyetini yerine getirmenin mutluluğunu yaşadığını ifade eden hayırsever Adviye Acun; “Bugün çok rahatladım. Beyim böyle bir merkez yaptırmayı çok istiyordu. Çok şükür onun dediğini yaptım. Emeği geçen herkesten de Allah razı olsun, binamız da hayırlı uğurlu olsun” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Kuşadası Gençlikspor, yeni teknik direktörü ile yola devam ediyor

2021-12-02 14:56 - Spor

Türkiye Yüzme Şampiyonası’ndan Söke’ye 4 Türkiye ikinciliği

2021-12-06 13:12 - Spor

İncirliova'da 'Acil Sağlık Hizmetleri Haftası' kutlandı

2021-12-01 17:32 - Sağlık

TES-İŞ Aydın’da Kazım Gültekin dönemi

2021-12-06 11:47 - Gündem

CHP'li kadınlar Söke’ye çıkarma yaptı

2021-12-02 09:39 - Siyaset

Kuşadası Belediyesinden SMA hastası minik Alparslan’a destek

2021-12-04 10:28 - Gündem

82 yaşındaki hayırseverden 3,5 milyonluk dev destek

2021-12-08 17:12 - Sağlık

Sökespor, Aydın Büyükşehir'i 3 golle uğurladı

2021-12-06 10:58 - Spor

Aydın genelindeki yağışlar zeytin üreticisini sevindirdi

2021-12-06 11:16 - Gündem

Didim'de kaza: 4 yaralı

2021-12-08 11:35 - Asayiş

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel