?>

Adnan Menderes Müzesi, bağımlıların yuvası oldu

Adnan Menderes Müzesi, bağımlıların yuvası oldu

Gündem - 5 yıl önce

Aydın’ın Efeler ilçesinde, merhum Başbakan Adnan Menderes’in adına yapılan piramit müze, kendi haline bırakıldı. Bakımsız görüntüsüyle çürümeye yüz tutan müze görenlerin içini sızlatırken, bağımlıların da yuvası haline geldi. Aydın Belediyesi eski başkanlarından Hüseyin Aksu tarafından yaptırılan ve 1998 yılında açılışı yapılan Efeler Otoban Kavşağı kenarındaki Adnan Menderes Müzesi, unutulmaya yüz tuttu. Çevresinde ve kapıları kırılan müzenin içerisinde, içki şişesinden insan dışkısına kadar her şeyin bulunduğu müze, yıllardır yeniden ayağa kaldırılmayı bekliyor. 70 metrekare olarak inşa edilen ve 46 bin metrekare park alanı içerisinde kalan piramit müze, yıllardır adeta Aydınlıların utanç duvarı olarak dururken, vatandaşlar da yetkililerin ilgisini bekliyor. Anıt müzenin içi de çevresi gibi görenlerin içini sızlatmaya devam ederken, kapısı kırılan müze bağımlıların yeri haline geldi. Terk edilmiş müzenin değerlendirilmesi ve milli servetin yok olmaması gerektiğine dikkat çeken vatandaşlar ise yetkililere seslenerek “Burası yıllardır kötü durumda. Otoban girişinde bulunan anıt müzenin bu hali Aydın’a yakışmıyor. Burası adeta madde bağımlılarının yuvası olmuş durumda. Yetkililerin konu ile ilgilenmesini en azından piramit müzeyi korumaya almalarını istiyoruz” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

CHP’li Altıntaş: Kıskansanız da, çatlasanız da yatırım geliyor

2021-12-17 15:27 - Siyaset

İşitme engelli genci darp eden sanıklar, Kocaeli'de hakim karşısına çıktı

2021-12-14 17:42 - Asayiş

Cinsel taciz davasında karar: 22 yıl 6 ay hapis cezası

2021-12-16 17:28 - Asayiş

23 yaşındaki gencin arıcı barakasındaki şüpheli ölümü

2021-12-18 12:03 - Asayiş

13 Yaşındaki Çocuğa 4 Gün Tecavüz Etti

2021-12-18 16:43 - Asayiş

Silahla kendini vuran emekli polis kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti

2021-12-17 09:02 - Asayiş

Söke Anadolu Lisesi Aydın il şampiyonu oldu

2021-12-15 09:03 - Spor

Kuşadası Belediyesi yatırımları ile marka kent oluşturuyor

2021-12-17 14:05 - Ekonomi

Aydın’da yağışı gören çiftçi tarlaya indi

2021-12-21 11:46 - Ekonomi

İl Sağlık Müdürü Açıkgöz’den, aile hekimlerine teşekkür

2021-12-17 09:56 - Sağlık

İlgili Haberler

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

EFELER'DE GÖNÜLLER BİR OLDU: BAŞKAN YETİŞKİN MUHARREM LOKMASINI PAYLAŞTI

08:38 - Gündem

Günün Manşetleri

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset

ÖZGÜR ÖZEL'DEN GAZİANTEP'TE SERT MESAJ: "30 YIL MUHALEFET LİDERİ OLACAĞIMA 3 GÜN BİLE O KOLTUKTA OTURMAM"

20:03 - Siyaset