?>

ADÜ TURİZM FAKÜLTESİ DEKANI ÖZDOĞAN’DAN BAŞKAN ÖMER GÜNEL’E TEŞEKKÜR

Özdoğan, “Kentteki en büyük destekçilerimizden biri Başkanımız Ömer Günel ve Kuşadası Belediyesi. Bugüne kadar bize sunduğu katkılar için kendisine teşekkür ediyorum” dedi.

Eğitim - 2 yıl önce

Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik başkanlığında düzenlenen İlçe Danışma Kurulu toplantısında konuşan Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Osman Nuri Özdoğan, “Kentteki en büyük destekçilerimizden biri Başkanımız Ömer Günel ve Kuşadası Belediyesi. Bugüne kadar bize sunduğu katkılar için kendisine teşekkür ediyorum” dedi.

İlçe Danışma Kurulu Toplantısı, Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik başkanlığında ADÜ Turizm Fakültesi’nde yapıldı. Toplantıya Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’in yanı sıra kentte görev yapan idari ve mülkü amirler ile meslek odaları ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı. Toplantının ilk bölümünde, Kaymakam İbrahim Keklik ve Başkan Ömer Günel’e ADÜ Turizm Fakültesi’nin bölümleri, öğrenci ve öğretim elemanı sayıları ve verilen eğitimler hakkında sunum yapıldı. Daha sonraysa ADÜ Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Osman Nuri Özdoğan, turizm sektörü temsilcilerinden gelen soruları yanıtladı. Yetişmiş personel konusunda Kuşadası Belediyesi, ADÜ Turizm Fakültesi ve sektör arasında gerçekleştirilebilecek iş birliği çalışmalarının da ele alındığı toplantıda, yaz sezonundan beklentiler de konuşuldu.

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’in bugüne kadar ADÜ Turizm Fakültesi’ne çok önemli katkılar sunduğunu belirten Prof. Dr. Osman Nuri Özdoğan, “Kuşadası Belediyesi tarafından akademik eğitim ve öğretim yılı boyunca öğrencilerimize ücretsiz akşam yemeği veriliyor. Ayrıca Kuşadası Belediyesi’nin İkram Aracı da sabahları fakültemize gelerek öğrencilerimize çorba ikramında bulunuyor. Yine Kuşadası Belediyesi fakültemizin peyzaj ve çevre düzenlemesi konusunda da bize çok yardımcı oluyor. Kentteki en büyük destekçilerimizden biri Başkanımız Ömer Günel ve Kuşadası Belediyesi. Bugüne kadar bize sunduğu katkılar için kendisine teşekkür ediyorum” dedi.

“ÖĞRENCİLERİMİZİN VE FAKÜLTEMİZİN HER ZAMAN YANINDAYIZ”

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel ise, “Üniversite eğitimi için kentimize gelen geleceğimizin teminatı olan genç arkadaşlarım bizler için büyük önem taşıyor. Onların yaşadığı ekonomik sorunları bir nebze olsun hafifletebiliyor ve yüzlerini gülümsetebiliyorsak ne mutlu bize. Biz her zaman öğrenci arkadaşlarımız ve ADÜ Turizm Fakültesi’nin yanındayız. Ayrıca Kuşadası Belediyesi olarak da fakültemiz ile iş birliği içerisinde düzenlenecek eğitimlere destek vererek öğrenci arkadaşlarımızın ufkunun gelişmesine yardımcı olmaya hazırız” diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

CHP’li Yıldız Kalp Krizi Geçirdi

2024-07-03 16:55 - Sağlık

BÜYÜKŞEHİR GAZETECİLER CEMİYETİNE KADIN BAŞKAN 

2024-07-09 13:05 - Genel

Başkan Özsu, Şehit Orkun Alp Arslan'ı unutmadı

2024-07-10 11:20 - Genel

ADÜ TURİZM FAKÜLTESİ DEKANI ÖZDOĞAN’DAN BAŞKAN ÖMER GÜNEL’E TEŞEKKÜR

2024-07-10 14:53 - Eğitim

Aydınlı genç mucit, görenleri hayrete düşürüyor: Destek bekliyor

2024-07-08 17:29 - Genel

MHP’li Baskın’dan CHP’li Kaya’ya ‘Bozkurt’ tepkisi

2024-07-03 19:55 - Siyaset

KUŞADASI BELEDİYESİ NUSAYBİNLİ ÇOCUKLARI İLK KEZ DENİZLE BULUŞTURDU

2024-07-09 18:11 - Magazin

Nazilli Belediyesi’nden Cumhuriyet Parkı’nda tertemiz çalışma

2024-07-05 15:57 - Genel

BAŞKAN ZENCİRCİ'DEN SMA'LI LİNDA BEBEĞE DESTEK ÇAĞRISI

2024-07-06 19:20 - Sağlık

YILDIRIMKAYA'DAN BÜLBÜL'E SERT TEPKİ

2024-07-05 11:49 - Siyaset

İlgili Haberler

BAŞKAN ANIL YETİŞKİN’DEN EFELER’E ÇİFTE DESTEK BELEDİYE MECLİSİNDEN OY BİRLİĞİYLE KARAR

10:08 - Eğitim

BAŞKAN ANIL YETİŞKİN’DEN GENÇLERE SINAV DESTEĞİ

13:48 - Eğitim

Aydın’da gençlere örnek olan mezuniyet

12:20 - Eğitim

BABASINA VERDİĞİ SÖZÜ OĞLU İLE BİRLİKTE YERİNE GETİRDİ 55 YAŞINDA ÜNİVERSİTE MEZUNU OLDU

10:52 - Eğitim

Azmin yaşı yok: Aydınlı gazeteci 59 yaşında üniversite bitirdi

18:22 - Eğitim

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık